о. Юстин Бойко

BojkoМоє воскресіння розпочалося у святу велику суботу, яку літургійні книги слушно називають «преблагословенною». А й справді, це є день, коли зустрічається Божа надія з людською розчарованістю. Адже Христос, хоч лежить у гробі, вже є надією людства через своє воскресіння. Натомість людство, представниками якого є апостоли, розчаровані усі покинули Ісуса та повернулися до своїх домівок. Треба було часу, щоб людство зрозуміло суть Христового Воскресіння!

Otec2 e1443102678348Один відомий священик, передчуваючи близьку смерть, будучи в лікарні, попросив лікаря покликати до нього мера і губернатора.

В дуже короткому часі прибули обоє. Священик попросив їх сісти по обидві сторони нього. Він взяв їх обох за руки і поринув у мовчання.

Otec2 e1443102678348Чи задумувалися ви коли-небудь про роль обличчя у спілкуванні між людьми? Так, вірно! Обличчя є виразом ідентичності людини. Воно показує ким є людина. По обличчю ми розпізнаємо людей, по обличчю ми можемо навіть без слів зрозуміти, що людина переживає. Існує ціла наука, яка вивчає мову обличчя.

ArticleImages 44096 BoykoСьогодні, у Навечір’я Різдва Христового, мене покликали до реанімації новонароджених охрестити щойно народжену дитинку – хлопчика. Взявши з собою тільки найнеобхідніше я помчав чимдуж, оскільки дитина, як мене сповістили, перебуває в тяжкому стані.

boykoСучасна стратегія Польщі – повернення східних кресів? Якщо так, то це дорога до війни між Україною і Польщею!

Бойко 400У центрі сьогоднішнього євангельського читання стоїть притча про багача і Лазаря (Лк. 16,19-31). Знаходимо її у розповіді євангелиста Луки. І це не є справою випадковою. Коли хтось уважно пробував читати це Євангеліє, може легко зауважити, що його структура досить сильно сповнена соціальною проблематикою. Можна навіть сказати, що євангелист Лука у такий спосіб будує свою розповідь про Ісуса Христа, що представляє його захисником найбільш соціально незахищених верств населення.

Бойко 400Сьогоднішній фрагмент недільного євангельського читання є взятий з розповіді Євангелиста Луки 7, 11-16. Подія, про яку веде мову Євангелист відбувається при вхідній брамі маленького містечка Наїн, яке знаходилося в кількох кілометрах від Назарету та належало до містечок, що були розташовані у районі Галилейського моря.

boykoЦьогорічне моє паломництво до Святої Землі було просто чудове! Чудові люди у групі, чудовий гід, організація! Справді, слава Богу за все! Моє найбільше щастя - ще раз ступити (а дехто це робить вперше, а може востаннє в житті) на землю, якою ходив Ісус Христос знову здійснилося! І нічого не затьмарить моєї віри, якою щоразу скріплююся, відвідуючи місця, про які говорять Євангелисти.

bojkoЛюдська мандрівка Ісуса Христа у географічному розумінні є скерованою у сторону Єрусалиму. Чим ближче до цього святого місця, тим частіше він провіщає людям, особливо своїм учням, все те, що з ним станеться. Проте, він не перестає про це говорити, коли вже прибув до Єрусалиму і був урочисто прийнятий народом як Цар Ізраїля. Сьогоднішнє євангельське читання взяте з розповіді апостола Матея (21, 33-42), яке почуємо у храмі в часі Літургії належить є яскравим свідченням цього.

1z

vp

vp

Форпост на Facebook