dsc 3850 b1dccЛКП «Львівелектротранс» спрощує і полегшує процес придбання абонементів на проїзд в електротранспорті. Нещодавно запрацював перший в Україні сайт продажу абонементних карток на проїзд в електротранспорті Львова: tickets.lvivelectrotrans.com.ua. Про це повідомила прес-служба мерії.

«Також важливий напрямок, який вже почали реалізовувати – це створення сучасної культури оплати проїзду. Будемо з часом відмовлятися від масової купівлі квитків у водія і переходити на електронну оплату проїзду. Це стане у майбутньому підґрунтям впровадження е-квитка. Перший крок вже зроблено. Для цього створено спеціальну сторінку tickets.lvivelectrotrans.com.ua з продажу місячних електронних квитків.

На розробку цього ресурсу ми потратили певний час. Це крок до зручності і легкості придбання квитків на проїзд. Дякуємо розробнику - львівській компанії «Otakoyi». Сайт зроблено фахово, чотирма мовами: українська, англійська, польська і німецька.

458641564165Поки що є лише три варіанти квитків, які можна купити: загальний – ціна 120 грн, пільговий - 60 грн і туристичний - 40 грн.

Процедура придбання легка. Потрібно клікнути «придбати» на обраному квитку. Далі ввести своє ім’я та прізвище, електронну адресу – бо саме на неї прийде придбаний квиток, вказати номер банківської картки, з якої буде стягнуто оплату. Розрахуватися можна будь-якою банківською карткою. Можна отримати чек про проведення оплати, який також надішлють на електронну пошту.

Цей квиток можна показувати контролеру із смартфона, або роздрукувати і носити в гаманці. Щоб не було можливості передавати квиток іншим, квитки будуть іменні. Тому пасажиру потрібно додатково представити документ з фотографією, який засвідчує особу.

Також при купівлі квитка є опція на оформлення підписки - постійно отримувати місячний квиток на проїзд. Тоді кожні 30 днів із вашої картки плата стягуватиметься автоматично і вам на електронну адресу приходитиме квиток», – розповів Іван Бондар, менеджер проекту, начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс».

«При розробці сайту ми керувалися критеріями - зручність, зрозумілість і доступність. Не хотіли відволікати увагу дизайнерськими речима, а щоб будь-який користувач, зайшовши, все зрозумів. Тому сайт на перший погляд такий мінімалістичний, але дуже простий і зрозумілий в користуванні.

Важливо, що якщо повідомлення з квитком загубили, стерли, то його важна відновити. Для цього є розділ «Допомога». Також сайт є безпечним. Усі приватні відомості шифруються», - розповіла Галина Харамбура, керівник відділу менеджменту компанії «Otakoyi».