У Дрогобичі працюють над брендуванням міста. Відсьогодні і впродовж наступного місяця триватиме голосування за трійку відібраних лозунгів, – слоган-переможець в подальшому буде використаний в туристичній промо-кампанії міста. Про це пише «Трускавець.Online».
Робота над брендуванням міста Котермака триває вже більше року. Впродовж цього часу розроблялись варіанти лозунгів, – лаконічних фраз, які найкраще характеризують місто та його туристичну привабливість. Поміж кількома десятками поданих на розгляд лозунгів експертна комісія обрала трійку найкращих:
- Дрогобич – в ньому вся сіль.
- Дрогобич – півтора міста.
- Дрогобич – аліґанське місто.
Основне завдання майбутнього слогану та логотипу міста – збільшення туристичного потоку до Дрогобича та формування позитивного іміджу міста.
олосування проходитиме на сайті dro-brand.com.ua, – “Ваша думка” до 1 квітня 2018 року. Відповідну опцію розмістять і на сайті Дрогобицької міської ради.
Проголосувати можна також відправивши СМС-повідомлення зі змістом “8294 номер відповіді” на номер 093 117 00 35.
В голосуванні можуть взяти участь дрогобичани, мешканці інших міст та гості міста Котермака, яким небайдужий розвиток туристичного потенціалу Дрогобича.