1 38151840 10158457639764572 4108880051125092352 nПро це повідомляє Дмитро Гудима у себе на сторінці у Фейсбуці.

"В Ельдорадо у Львові працює нібито охоронцем людина, яка заявляє, що не розуміє української мови! Звати цього мешканця, за його словами, Кулушев Сергій Владиславович.
Після оплати сумки для фотоапарата касир сказала показати чек (!) охоронцеві (звична для деяких магазинів процедура). Ним якраз і був вказаний чоловік. Але, як виявилося, йому був потрібен не чек. Не сказавши жодного слова, як повноправний хазяїн "дому", в якому я мав необачність обміняти гроші на фотосумку, він забрав останню і почав недбало відкривати всі її кишені, ретельно щось шукаючи у кожній з них.
Оскільки "оцінка змісту" чека стала по суті оцінкою вмісту сумки та затягнулася (як для виходу покупця з магазину), а недбале копирсання у придбаному мною товарі могло його пошкодити (обірвати замок, забруднити), я сказав, що, не запитавши мене, не можна було проводити обшук вже придбаних речей (тим паче, що у магазині на вході є "сигнальні рамки", а крім того, я міг би показати, вміст сумки, якщо у цьому була потреба). Проте охоронець далі мовчав і робив "свою справу". 
Не зрозумівши причин такої байдужості та нахабства, я вирішив пожартувати про те, що якби купив сотню товарів, то довелось би, напевне, стояти в очікуванні результатів "ревізії" цілий день. І тут охоронець "прокинувся", сказавши, що не розуміє мене. Я запитав, чи він не розуміє української мови, бо є іноземцем, на що почув : "Не видно?!". Відповідь "Ні" і зауваження зумовили повернення сумки та "пораду" забиратися з магазину", - пише Дмитро Гудима.

Після цього хлопець написав скаргу у Книзі відгуків.

"Подумав, що залишати без уваги зневагу до україномовних споживачів і незаконний обшук речей не варто. Тому витратив ще 5 хвилин на скаргу. Очікую на реакцію ТзОВ "Технополіс-1" (код 32498133). Можливо, на Кіпрі знають вимоги до роботи у сфері торгівлі?", - додав він.