1 965 20ot 1Про низку порушень при будівництві трамвайної колії на Сихів пише депутат ЛМР Ігор Зінкевич у себе на сторінці у Фейсбуці. 

"Нагадую своїм читачам, що я звертався до профільного науково-дослідного інституту із зверненням, в якому просив роз'яснити деякі питання, які виникли у мене у зв'язку із отриманням листа від "Львівавтодору" про будівництво трамвая на Сихів. Пропоную ознайомитися із цією відповіддю.

Що надважливо:
1. Як виявляється, ні "Львівавтодор", ні інші структури Львівської міської ради не зверталися до профільної науково-дослідної установи "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" у Киеві з приводу будівництва трамвая на Сихів. Вочевидь, цим і пояснюється низька якість відповідного проекту і його втілення. Сумно.
2. Профільний інститут підтвердим мою думку, що багато елементів контактної мережі таки не відповідають вимогам українських ДБН, не дивлячись на запевнення "Львівавтодору".
3. Освітлення на зупинках Сихівського трамвая таки має бути. Інститут подав мені норми відповідного ДБН.
4. Контактна мережа трамвая згідно ДБН таки має мати захист від удару блискавки. Відповідні пристрої мають розташовуватися на опорах контактної мережі. І ніяке заземлення опор, про яке писав "Львівавтодор" не передбачено діючими нормативами. Пристроїв блискавкозахисту на опорах вздовж лінії Сихівського трамвая я не виявив. Отож, "Львівавтодор" таки порушив вимоги чинних Державних будівельних норм.
5. Фактично профільний інститут підтвердив порушення при проектуванні платформ на зупинках. Вони мають бути на 5 метрів довшими за максимальну довжину рухомого складу. Отож, для двохвагонних складів із трамваїв "Татра" зупинка має мати довжину 41 метр.
6. Інститут підтвердив наявність порушення із встановленням опор між коліями для нових ліній.
7. Також підтвердилося моє міркування про те, що ніяка експлуатація нової трамвайної лінії неможлива за відсутності сертифікату ДАБІ.

Отож, висновок - керівництво "Львівавтодору" своєю відповіддю по трамваю на Сихів намагалося ввести мене в оману. Але я дякую колективу "Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту міського господарства", а особливо науковцю Л.В. Збарському за дуже грунтовну і змістовну відповідь, яка все поставила на свої місця.
Отож, як із приводу самого будівництва трамвая на Сихів, так і з приводу неповної і не зовсім правдивої відповіді я буду звертатися як до міського голови Львова, так і до інших структур із вимогою провести тотальну перевірку професійності працівників "Львівавтодору". Великі кошти на реконструкцію інфраструктури не можуть бути в руках непрофесійних людей!", - пише Ігор Зінкевич.

1 44174393 1935388116514804 1173370290579701760 n 2 44185884 1935388136514802 7314467280912384000 n 3 44185990 1935388139848135 1046401990633979904 n