1 1345614Що це за документ і навіщо його підписувати? Про це пише Експрес.

"Такі договори мають укласти всі споживачів, які мешкають у приватному секторі та у багатоповерхівках, окрім тих, у кого управління здійснює ОСББ чи ЖБК. Йдеться про львів'ян та жителів прилеглих сіл, які є абонентами "Львівводоканалу", — пояснює Уляна Горбата, речниця комунального підприємства. — Загалом це понад 300 тисяч споживачів.

Річ у тім, що Антимонопольний комітет через суд зобов'язав нашу установу укласти договір із кожним споживачем окремо. Раніше ми такі договори підписували лише з юридичними особами, тепер же мусимо укласти їх і з фізичними. Документ потрібен для вирішення спорів".

Щоб підписати договір, споживач повинен звернутись у сервісний центр "Львівводоканалу" за адресою: вулиця Зелена, 64. Працює він у будні від 8.00 до 17.00, без обіду. Прийом проводять у режимі електронної черги — людина приходить та бере талончик на відвідування. Записатися попередньо не можна.

Аби уникнути черг, ми просимо споживачів не зволікати з підписанням договорів, — каже Уляна Горбата. — Спочатку Антимонопольний комітет обмежив нас кінцем року, ми надіслали клопотання, тож термін продовжили до 1 червня. Однак "Львівводоканал" наполегливо радить не залишати це на останній момент".

Наразі договори уклали 19 відсотків абонентів. Це 96% мешканців приватного сектору, яких інформували раніше, і лише 13% — із багатоповерхівок, котрі лише нещодавно почали отримувати повідомлення.

Для того щоб підписати договір, потрібно надати копії документа, що засвідчує право власності на квартиру чи приватний будинок; паспорта та ідентифікаційного номера власника; довідки форми 2 (про склад сім'ї), якщо власник вкартири чи будинку не зареєстрований за адресою, за якою укладається договір.

"По детальнішу інформацію можна звертатись телефоном 240-11-40, — каже речниця. — Якщо абонент не укладе договору, до нього можуть застосувати санкції — аж до припинення водопостачання".