Львівський комунальний перевізник АТП № 1 не має в своєму розпорядженні задокументованої будь-якими засобами інформації про загальний пробіг кожного автобуса із дня введення в експлуатацію, відомості про дату проведення планових та позапланових ремонтів автобусів, зокрема середнього та капітального.
Про це у відповіді на депутатський запит Ігора Зінкевича повідомив керівник ЛК АТП № 1 Орест Хамула.
"Нагадую своїм читачам, що після пожежі автобуса ЛАЗ А152, який працював на маршруті 5а я звернувся до керівника ЛК АТП № 1 пана Орест Хамули за інформацією про технічний стан автобусів. Звернувся за інформацією, а отримав повчання і юридичні консультації…
Замість об’єктивної інформації про стан автобусів, пан Орест Хамула виклав мені у листі різноманітні аспекти, які стосуються депутатських запитів і звернень. Але, здається, він сам не задумувався над змістом листа.
Вражає наступна «перла»: «ЛК АТП № 1 не має в своєму розпорядженні заздалегідь зведеної, відображеної та задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформації про: загальний пробіг кожного автобуса із дня введення в експлуатацію, відомості про дату проведення планових та позапланових ремонтів автобусів (середнього та капітального) і т.д.».
Дивно таке читати від керівника автотранспортного підприємства, адже кожний транспортний засіб має спідометр, на якому відображається пробіг (якщо, звичайно, спідометр справний… Якщо ж несправний, то виникає питання – як такий транспортний засіб випускається на лінію)… Аналогічно, на кожний автобус мав би бути заведений технічний журнал, де мають фіксуватися роботи по ремонту і технічному обслуговуванню…
Інша «перла»: «Всі перелічені у зверненні автобуси перебувають в справному технічному стані, за винятком згорілих автобусів». Знову ж таки питання до пана Хамули: Якщо вони справні, так чому ж не експлуатуються на маршрутах? В першу чергу – ЛАЗ А292 із двох секцій?
Щодо ремонтників, які обслуговують автобуси, то пан Хамула зазначив, що в штаті підприємства є 5 механіків, 25 слюсарів із ремонту автомобілів, 2 слюсарі із ремонту агрегатів, 3 електрики, один електрогазозварник, один рихтувальник кузовів, один токар і один монтувальник шин – загалом виходить 39 осіб ремонтного персоналу.
І це – на 95 великих автобусів «Електрон» і ЛАЗ, а також іще на 150 автобусів МАЗ і «Електрон», які цього року мають прибути на підприємство? Мені здається, якщо порівнювати кількість ремонтників із «Львівелектротрансом», цього замало.
Далі пан Хамула привів бухгалтерську таблицю вартості автобусів. Кидається в очі те, що балансова вартість автобусів ЛАЗ зараз складає 10 – 15 тисяч гривень. А це, непрямо, означає, що низько підлогові автобуси в ЛК АТП-1 ніколи не проходили планового ремонту – ні середнього, ні капітального.
Отож, після цієї «відповіді» до пана Хамули стало іще більше запитань, а ніж було раніше", - сказано у дописі Зінкевича у Фейсбуку.