1 564574img 6961
Фото: Твоє Місто
Про те, як розглядають скарги і відносяться до них на Гарячій лінії та один із перевізників Львова, розповів Маркіян Баран.

Львів'янин написав скаргу на жахливий стан маршрутки. Через кілька днів прийшла відповідь - все виправили. Проте, насправді, стан залишався жахливим.

1 53065727 10156592393908292 1997363326845190144 n 1 53882746 10156592393478292 2019977510774636544 n

"Тут і про ефективність Гарячої лінії міста, і про ставлення наших перевізників (в даному випадку ТОВ "Міра і К", директор: Іван Велійка) до пасажирів.

Отже хронологія:
- 14.02.19 була подана скарга (з фото) на жахливий стан салону 25ї маршрутки (ВС2834СК).
- 25.02.19 прийшла відповідь від Управління транспорту Львівської міської ради що роботи виконано, цитую "Автобус приведено до належного стану".
- я чомусь не повірив і не підтвердив виконання, попросивши надати фото салону цього автобусу після усунення недоліків.

Фото так і не надали, скарга висить у дивному статусі Виконано - Не підтверджено вже два тижні і нікому нема до цього діла...

Сьогодні знову "пощастило" сісти у ту ж гидотну маршрутку. Останні три фото сьогоднішні...

Нешановні перевізники і посадовці мерії, а для чого так явно брехати?", - пише у Фейсбуці Маркіян Баран.

Заради справедливості, у спільноті Гарячої лінії міста Львова можна зустріти і дописи вдячності за оперативну реакцію та вирішення проблеми.