Про те, як розглядають скарги і відносяться до них на Гарячій лінії та один із перевізників Львова, розповів Маркіян Баран.
Львів'янин написав скаргу на жахливий стан маршрутки. Через кілька днів прийшла відповідь - все виправили. Проте, насправді, стан залишався жахливим.
"Тут і про ефективність Гарячої лінії міста, і про ставлення наших перевізників (в даному випадку ТОВ "Міра і К", директор: Іван Велійка) до пасажирів.
Отже хронологія:
- 14.02.19 була подана скарга (з фото) на жахливий стан салону 25ї маршрутки (ВС2834СК).
- 25.02.19 прийшла відповідь від Управління транспорту Львівської міської ради що роботи виконано, цитую "Автобус приведено до належного стану".
- я чомусь не повірив і не підтвердив виконання, попросивши надати фото салону цього автобусу після усунення недоліків.
Фото так і не надали, скарга висить у дивному статусі Виконано - Не підтверджено вже два тижні і нікому нема до цього діла...
Сьогодні знову "пощастило" сісти у ту ж гидотну маршрутку. Останні три фото сьогоднішні...
Нешановні перевізники і посадовці мерії, а для чого так явно брехати?", - пише у Фейсбуці Маркіян Баран.
Заради справедливості, у спільноті Гарячої лінії міста Львова можна зустріти і дописи вдячності за оперативну реакцію та вирішення проблеми.