Як повідомила під час брифінгу начальник відділу «Гаряча лінія міста» ЛМР Віра Фрис, за червень-вересень (відколи сервіс працює за новим програмним забезпеченням), на «Гарячій лінії» зафіксовано майже 64 тис. дзвінків. Всього зареєстровано понад 39 тис. звернень.

«Найбільше звернень є з питань житлового господарства – це дахи, підвальні приміщення, сходова житлового фонду – 12 тис. звернень; прибудинкова територія – це її прибирання, освітлення контейнерні майданчики, благоустрій маємо – 6 тис. звернень; інженерні мережі та об’єкти – 3 тис. звернень; ліфти – 2 тис звернень; дороги, площі, парки, сквери, озера – майже 2 тис. звернень.

З її слів, найбільша кількість звернень є до районних адміністрацій (Шевченківський і Сихівський райони), серед ЛКП найбільшу кількість звернень мають ЛМКП «Львівводоканал», ЛМКП «Львівтеплоенерго» та ЛКП «Львівсвітло». По департаментах найбільшу кількість звернень, незмінно, має департамент житлового господарства, і це питання транспорту.

Щодо топ-20 питань, з якими найчастіше звертаються на «Гарячу лінію», то серед них найбільше питань стосуються роботи системи електропостачання житлового будинку (7,3% від загальної кількості звернень), несправності ліфтів (6,6%), подачі холодної води (5,7%), порушення графіку руху громадського транспорту (3,9%) та ін.

Додамо, що щоденно «Гаряча лінія міста» опрацьовує понад 1 тис. дзвінків. Також всі ЛКП Львова мають свої «Гарячі лінії», і це дозволяє  приймати звернення від мешканців по кожному району міста окремо та оперативно реагувати на кожне звернення.