ukrzaliznycya ne pokupaet toplivo wog iz za vysokoj cenyРегіональні залізниці України знову зіткнулися з нестачею дизпалива. Як заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, запаси пального скоротилися до кількох днів роботи. Про це пише Центр транспортних стратегій із посиланням на РБК-Україна.

"Навіть закупівля палива таким швидким темпом (60 тис. тонн за переговорної процедури), не вивела компанію з кризи з дефіцитом палива. Зараз запас дизпалива на Львівській залізниці становить півдоби. На деяких інших залізницях запас становить від 2 до 4 діб. На Донецькій залізниці запас становить 7 діб. На моїй пам'яті, вже третій керівник УЗ, приступаючи до роботи, вирішує в першу чергу проблему з нестачею палива", - сказав Володимир Омелян.

Він також зазначив, що не впевнений, що впровадження формульного ціноутворення дійсно допоможе "Укрзалізниці".

"Я не впевнений, що перехід на закупівлю палива з ціноутворенням по формульній системі, до чого в УЗ планувала перейти влітку, вирішить проблему глобально. Я більше схиляюся до думки про те, що УЗ повинна стати повноцінним учасником паливного ринку України, створивши свою власну паливну компанію. Вона повинна її створити самостійно, або в рамках СП з іншими учасниками паливного ринку, але УЗ повинна купувати паливо безпосередньо в українських або іноземних виробників. Швидше за все, це буде іноземний виробник. Але це дозволить не бути кожен раз в стані інфаркту, що дизель ось-ось закінчиться ", - заявив міністр.