27dec1d 690 1Сьогодні, 15 листопада, відбулося підписання контракту між ЛКП «Львівавтодор» та компанію iC consulenten (Австрія), яка буде надавати консультаційні послуги в рамках проекту впровадження електронного квитка. Про це повідомили у прес-службі ЛМР.

Контракт підписали ЛКП «Львівавтодор», в особі директора Олега Берези і компанія iC consulenten (Австрія), в особі уповноваженого представника Пітера Войцінгера.

«Минулого року ми підписали угоду про залучення кредитних коштів для реалізації проекту автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (АСОП). Оголосили перший етап відбору компаній, які претендують на впровадження електронного квитка у Львові. На сьогодні ми провели відбір компанії-консультанта. З трьох претендентів: (Mott MacDonald (Великобританія); Egis (Франція) та iC consulenten (Австрія), в результаті тендеру вибрано переможця - компанію iC consulenten (Австрія). Цю кампанію ми знаємо. Маємо хороший досвід співпраці з нею в інших проектах.

Отож, сьогодні ми підписали контракт з технічним консультантом. Їхнє завдання в процесі реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у Львові, одне з основних. Разом з ними ми будемо формувати технічне завдання, вимоги до тендерної документації. Разом з ними будемо обирати фірму, яка виграє тендер. Також компанія iC consulenten формуватиме технічний звіт, який буде переданий на затвердження Європейському банку реконструкції та розвитку. А після цього вони нам допоможуть сформувати контракт з переможцем тендеру. На етапі впровадження електронного квитка консультант повністю буде здійснювати технічний контроль за дотримання нами, як замовником, і компанією, яка виграє тендер, – підрядником, вимог контракту. Буде формувати рахунки, акти виконаних робіт, для того, щоб ми могли їх оплачувати, відповідно до кредитної угоди.

До кінця цього року очікуємо провести процедуру формування технічного завдання і відбору за технічними характеристиками компаній-претендентів на участь в тендері. Після цього, коли завершимо етап відбору компаній за технічними параметрами, проведемо відбір за ціновими категоріями. А вже у березні 2018 року плануємо підписати офіційну угоду з переможцем і розпочати процес впровадження електронного квитка. Спочатку електронний квиток буде впроваджено на електротранспорті, потім автотранспорті», - розповів Олег Береза, директор ЛКП «Львівавтодор».

Команда консультантів компанія iC consulenten буде складатися з 6-ти осіб: менеджер проекту, спеціаліст із впровадження системи АСОП, експерт із закупівель, юрисконсульт, спеціаліст IT, експерт з підтримки місцевої сертифікації.

Обов’язки консультанта:

- розробка технічної специфікації;

- розробка архітектури системи АСОП;

- підготовка тендерної документації відповідно до правил ЄБРР:

- розробка контракту на впровадження АСОП;

- контроль над реалізацією проекту;

- тестування системи АСОП.

Термін контракту - 36 місяців.

«Наш основний обов’язок – це надавати консультації ЛКП «Львівавтодор», підготувати тендерну документацію, описати технічні параметри системи, а коли буде проведено тендер на закупівлю, маємо допомогти проаналізувати усі пропозиції і супроводжувати тендер. Усі тендерні закупівлі є строго регламентовані ЄБРР, тому мають відповідати їхнім вимогам. Відповідно буде проведений двоетапний тендер, згідно процедурою ЄБРР. На першому етапі претенденти надаватимуть інноваційні технологічні рішення, а на другому етапі буде ціновий тендер», - додав Пітер Войцінгер, уповноважений представник компанії iC consulenten.

Нагадаємо, 17 листопада 2016 року у Львові підписали угоду щодо кредитного фінансування проекту автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті міста. Таким чином, Львів отримає від Європейського банку реконструкції та розвитку 10 млн євро на впровадження електронного квитка – автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті (АСОП), яка повинна забезпечити прийом оплати за проїзд та облік пасажирів. АСОП впроваджуватиметься майже одночасно на всьому громадському транспорті міста, який охоплює електротранспорт та автомобільний пасажирський транспорт міста.

Назву електронного квитка визначили львів’яни через соціологічне опитування. Назву «ЛеоКарт» запропонувало дев’ять львів’ян, однак переміг Андрій Карп’як, який надав найшвидше таку пропозицію. Директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза 14 березня 2017 року цього року вручив переможцеві сертифікат, який дає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.