electronavtobusДепутати ЛМР затвердили ухвалу «Про внесення змін до ухвали міської ради від 16.11.2017 № 2587 «Про підтримку участі ЛКП «Львівелектротранс», ЛК АТП № 1 та ЛКП «Львівавтодор» у проекті «Міський громадський транспорт України», згідно якої заплановано придбати для Львова 100 великих автобусів замість 60 великих і 60 малих. Про це повідомили у прес-службі ЛМР.

«З метою реалізації у м. Львові підпроекту з придбання автобусів у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», що фінансується за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку (12 млн. Євро без ПДВ), ЛК «АТП №1» проаналізувало пропозиції виробників рухомого складу та дійшло до висновку, що більш доцільним є придбання 100 великих автобусів замість 60 великих та 60 малих.

Вартість одного великого автобуса в середньому на 30% більша від малого автобуса, у той же час пасажиромісткість – більша на 50%. Окрім цього, великі автобуси мають ряд якісних переваг, що стосуються комфорту пасажирів», - розповіла Ірина Кулинич, директор департаменту економічного розвитку ЛМР.

Як наголосив міський голова Львова Андрій Садовий, для міста є вкрай важливим придбання нового транспорту, зокрема автобусів.

«Нам потрібно оновлювати наш громадський транспорт. Стан діючого критичний. Потрібно придбати великі автобуси, бо це вигідно. Однак, оскільки цей проект фінансується Європейським інвестиційним банком, то кошти можуть надійти аж через 2 роки», - додав Андрій Садовий.

"В минулому, на запитання чому не їдуть великі автобуси у відповідь було чути - вони економічно не вигідні. То колись вони були не вигідні, а тепер - вигідні? Це треба пояснити. По-друге, йшлося про те, що не на всіх маршрутах можна запустити великі автобуси з технічних причин, бо місто є гористим. То хотілось би дізнатись на скількох маршрутах ми можемо  запустити великі автобуси і з цієї концепції вже закупляти скільки треба великих і малих", - ззначив депутат Юрій Кужелюк