579639 345405812182814 227242610665802 968322 31653881 n1Аеропорт відповідно до умов укладених з авіакомпаніями договорів забезпечує розміщення пасажирів в готелях, їх транспортування та харчування у випадку затримки чи відміни рейсів. Про це йдеться у відповіді прес-служби аеропорту на публікацію «Наших грошей.Львів» про те, що аеропорт «Львів» замовив проживання невідомих гостей в готелі «Дністер» на 200 тис. грн.

«Для цього аеропорту потрібні відповідні угоди з готелями, транспортними компаніями. Витрати на зазначені послуги спочатку аеропорт несе самостійно, а потім перевиставляє рахунок на відшкодування авіакомпаніям, до того ж включає ще й агентську комісію в розмірі 5-10% від вартості послуг. Такий випадок нещодавно трапився з пасажирами Авіакомпанії «Ернест», ми їх розселили, забезпечили трансфер та харчування у готелі «Дністер», – повідомили в прес-службі аеропорту.

Водночас, там відмовились повідомити, скільки пасажирів, коли саме поселяли в готель та точну суму сплачених за це коштів