1 34460255 1031803680310682 1311432314957332480 nВкотре переконуюсь, що чим ближче до Леополіс-джазу (перейменований Альфа-джаз) тим цинічнішою стає львівська мерія. Щоліта, усі посіпаки "сонцесяйного" замість того, щоб працювати, починають танцювати з бубном під російський джаз. З головною метою, провести фестиваль на найвищому рівні і вгодити Фрідману.

На одній з зупинок громадського транспорту, за кілька десятків метрів від військового госпіталю, з'явився цікавий сітілайт. Я б не звернула на нього увагу, якби не одне "але".... На рекламному щиті російської компанії Львівська міська рада піарить джазовий фестиваль. Увага! Під виглядом соціальної реклами. Тобто не благодійний захід, не історії бійців, не безкоштовне обстеження у лікарні, а АЛЬФА ДЖАЗ. І безкоштовний концерт українського гурту ONUKA.

35346504 1038333856324331 5131144686332805120 nНікого не бентежить, що ця соціальна реклама по лікоть в крові? Наскільки мені відомо, у разі розміщення такої реклами оператор не сплачує орендну плату за ту площу, де висить “соціалка” (приблизно 900 гривень на місяць за один борд). Визнати рекламу “соціальною” може лише рішення виконкому міської ради. Тобто, міська рада свідомо економить гроші російській фірмі?

У "Законі про рекламу" сказаного, що у соціальній рекламі не може бути згадано жодних комерційних ознак. Адже, соціальна реклама спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку. Так, концерт ОNUKA, безкоштовний, але сам фестиваль - комерційний проект.

Є і інше питання, невже у Львові мало рекламних агенцій, які володіють вільними рекламними площинами? Чому саме "Октагон"? Зауважу, російська компанія-оператор ринку зовнішньої реклами ТОВ “Октагон-Аутдор - є другим оператором зовнішньої реклами в РФ за кількістю поверхонь, володіє мережею в 36 тис. рекламних поверхонь в 75 містах Росії. На ринку зовнішньої реклами України працює з жовтня 2007 року. За результатами 2012 року оборот компанії склав 177 млн доларів США.

Нагадаю, кілька років тому управління інформаційної політики Львівської міськради розмістило 40 площин соціальної реклами “Ми загинули заради кращої України” на білбордах цієї ж російської компанії “Gallery” (ТОВ “Октагон-Аутдор”). З білбордів львів’ян закликали будувати кращу Україну, де не буде хабарів, корупції, всі паркуватимуться в належних місцях тощо.