12032078 926278284092464 5247245733944907330 nНа реконструкцію вулиць вздовж трамвайних маршрутів № 2 і 6, яку «Львівавтодор» виконував і виконує за кредитні кошти ЄБРР було витрачено 26 мільйонів євро. Але цю реконструкцію виконано так, ніби ці вулиці призначені для руху не електричного, а кінного трамвая.

Я неодноразово відмічав, що часто живильні кабелі відключені від контактної мережі навіть на тих лініях, які пройшли реконструкцію. Саме тому я звернувся із запитом, щодо стану системи енергогосподарства «Львівелектротрансу», а особливо – на вулицях, які недавно реконструювали, в тому числі і за кошти ЄБРР. Нещодавно отримав на цей запит відповідь, підписану в.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» В’ячеславом Кокошком. Його зміст мене вразив – виявляється під час масштабних реконструкцій, які здійснювалися на замовлення ЛКП «Львівавтодор» про заміну зношених кабелів банально «забули»…

«Забули» навіть про заміну кабеля на вулиці Городоцькій, де у 1972 року сталася кривава аварія, в якій загинуло дуже багато людей. Формулювання просто дике «Силовий кабель фідера «Городоцький» знаходиться за межами «червоних ліній», тому заміну кабельних ліній не здійснювали»…

Не менш дике пояснення і щодо реконструкції вулиць Коперника та Бандери: «Заміну силових кабелів не передбачалося, оскільки дані кабелі були діючі»…

Так само не витримують ніякої критики пояснення, щодо аварійних кабельних виводів на площі Митній та вулиці Замарстинівській…
Мені дуже цікаво, чому цей лист дали підписувати саме заступнику директора «Львівелектротрансу» В’ячеславу Кокошко, який займається економічними питаннями, а не технічними. Такі документи мав би підписувати чи хоча б візувати головний інженер… Але чомусь він вирішив доручити підписання іншій людині, певно, щоб зняти із себе відповідальність.

Думаю, всі знають, що «Львівелектротранс» зараз очолює Олег Береза, який до того працював у «Львівавтодорі». У мене виникає багато питань як до його компетентності чи хто його підставляє, так і до компетентності усіх працівників «Львівавтодору», адже кредит ЄБРР виділявся на покращення умов трамвайного руху, а в результаті енергогосподарство не відновлено.

Мені здається, що при такій компетенції керівників і працівників комунальних підприємств Львова давати їм можливість використовувати кредитні кошти ЄБРР і ЄІБ не можна. Вони не здатні нормально і з користю використати ці кошти, а тільки освоїти.
Буду звертатися у ЄБРР із зверненням, до якого докладу цю відповідь «Львівелектротрансу», яка засвідчує, що кошти «трамвайного» кредиту були вульгарно закопані і «освоєні».