1 43482663 1925138870873062 7767319759200190464 nЦього разу пропоную Вам ознайомитися із відповіддю, підписаною керівником Управління транспорту Львівської міської ради Олегом Партикою.

У тексті відповіді написано, що проведення обстежень вулично-шляхової мережі не входить до повноважень Управління транспорту, а здійснюється балансоутримовачами.
Далі чиновник Управління транспорту Володимир Харчихін, який готував відповідь на моє звернення цитує нормативний документ про управління транспорту, де чорним по білому написано, що воно бере участь у проведенні обстежень стану вулично-шляхової мережі.
Як так може бути? Ніхто "зверху" не сказав чиновникам Управління транспорту, що потрібно провести перевірку, то вони собі сидять в управлінні і "клепають" отакі нікчемні папірці. В той самий час громадські активісти "Зручного міста" виявляють значні порушення, але Управлінню транспорту на то начхати - "барін" не велів нічого робити.
Далі відповідь вражає - два працівника Управління транспорту розробляють зміни в організації дорожнього руху в нашому місті, але, якщо цитувати початок листа, то обстеження вулично-дорожньої мережі у Львові вони не проводять. Отож в мене логічне питання - на основі чого вносяться зміни в ОДР, якщо Управління транспорту не контролює ситуацію на міських вулицях? Тепер мені зрозуміло, чому зміни в ОДР не покращують ситуацію на львівських дорогах, а лише сіють хаос. Все тому, що пани із Управління транспорту нічого на місці не обстежують - "барін" не велів!
Кінець відповіді взагалі вражаючий - Управління транспорту жодним чином не контролює технічний стан інфраструктури міського електротранспорту Львова, бо це знову ж таки "не входить в повноваження"... Тобто, пан Партика, який очолює т.зв. "Управління транспорту" ніяк не відповідає за те, що твориться із ЛКП "Львівелектротранс", хоча це підприємство підпорядковане цьому управлінню.
Короче, нонсенс якийсь. Фактично Управління транспорту - це орган, який практично не виконує ніяких реапьних функцій. А іще із шкільного курсу анатомії відомо, що такий орган, який не виконує функцій, називається рудиментом. Отож Управління транспорту - це теж рудимент, який, проте, живиться із бюджету ЛМР.
З приводу цієї відповіді я ближчим часом підготую звернення до Міського голови Львова Андрія Садового із вимогою удосконалити роботу Управління транспорту і зобов'язати його слідкувати за ситуацією на дорогах міста, а також контролювати стан і рухомого складу і інфраструктури електротранспорту Львова. Те саме стосується і ЛК АТП № 1. 
Тепер я не дивуюся тому, що твориться із комунальним транспортом у Львові - його банально ніхто не контролює. А безконтрольність завжди породжує хаос і зловживання.

1 44083856 1935386053181677 8234257200483139584 n