29497851 10156190260354793 8530387496113643168 nПопри весь спротив активістів влада таки досягла свого. Частково завдяки діям тих же активістів.

Отже, законопроекти 8487/8488 розблоковані і йдуть на підпис президенту. Тепер саме він буде вирішувати їх долю, як і долю всіх євроавтовласників.

І лише зараз, можна з впевненістю сказати, чого насправді добивалася влада, а точніше її технологи. А все дуже просто.

1. Максимально поляризувати ситуацію і розділити людей на дві чіткі категорії

Це основна умова, щоб застосувати дуже підлий, але дієвий механізм "розділяй і володарюй". Згадайте, раніше було насправді 3 категорїі: власники єврономерів, їх ярі противники і ... решта, яким ця тема була нецікава або ж мало нею переймалися.

Ось ця решта, насправді, була досить чисельною категорією. Саме ця решта заважала владі контролювати весь процес і маніпулювати думками. А тепер все, ця категорія практично зникла, зайнявши свої місця в тій чи іншій групі.

Тепер мало не кожен громадянин став експертом в цій темі і зможе чітко сказати, як проблему вирішувати.

І тепер я майже переконаний, що всі так звані групи ненависників як то Бляхам.НЕТ, були створені технологами влади, щоб каталізувати процес розділення.

2. Затаврувати всіх без винятку активістів як бляхарів і знищити клас думаючих

Знову ж таки, найкращий спосіб заплямувати або понизити інформаційний чи ментальний вплив тієї чи іншої людини це зробити все, щоб її асоціювали виключно з певною категорією

Буквально декілька місяців тому я міг легко вести діалог і знаходити порозуміння з абсолютно різними людьми, незалежно від їх ставлення до єврономерів.

А зараз? Достатньо бляхоненависникам почути, що я проти законів 8487/8488 - я відразу отримую тавро "Та ти бляхар, ти з АвтоЄвроСили, податки не платиш, державу обманюєш, що з тобою говорити". Все. Розмова завершена. І людині вже паралельно, що в мене українська реєстрація авто, що я зі зовсім іншої організації і що я маю конструктивні та документальні аргументи, чому 8487 лайно.

3. Звести всі розмови щодо законів виключно до проблеми єврономерів

Хоч одне ЗМІ написало заголовок "Нові правила розмитнення легкових авто"? Ні! Всі пишуть про якусь легалізацію євроблях, про зменшення акцизу (знову ж таки безпідставно вказуючи лише на євробляхи). Та про що завгодно, головне вліпити слово "бляхи" в заголовок. Щоб ще більше поляризувати суспільство. І "правильно" налаштувати читача, який з цієї статті він має зробити висновок.

Чому жодне ЗМІ не б'є на сполох, що такі ж проблеми у нас з вантажними чи грузовими авто, з автобусами і з мотоциклами? Чому жодне ЗМІ не наголошує, що навіть в такому вигляді цей закон стосується ВСІХ? А не лише єврономерів.

4. Створити образ месії для президента

Незалежно від його рішення по цим законопроектам, він стане месією для однієї з двох категорій.

Підпише - бляхоненависники будуть боготворити президента, що він став на їх сторону попри численні акції протестів власників єврономерів, попри весь тиск зі сторони частини громадськості.

Не підпише - власники єврономерів вже за декілька місяців стануть його опорою і мережею на президенських виборах.

Це все знову велика політика, і жодного відношення до вирішення проблем немає. Ніхто й не хотів нічого вирішувати. 
Бо відсутність проблем і адекватне фундаментальне законодавство (без тупих формул) автоматично забирає на чому піаритись. 
А наша влада не вміє створювати собі позитивний образ своїми діями. Бо ніколи й не пробувала робити справді зміни.

Задумайтесь, друзі! Ви справді маєте власну думку і переконання, чи можливо все ж вами дуже гарно зманіпулювали технологи?

Задумайтесь, осмисліть, підзарядіться.

Ми молоді, ми не вміємо грати брудно. Не вміємо і не будемо. Тому ми програли першу битву. Незалежно чи підпише президент закони чи ні.

Мудрі люди попереджали, і тепер ми це відчули на собі всі - ти ніколи не виграєш проти шулера, якщо не зможеш примусити його грати чесно.

Ось це ми зараз і будемо робити - виводити абсолютно всіх на чисту воду.

І йти вперед.