1 13237662 1024112167637556 9146836272336336553 nПроста арифметика від перевізників доводить - Львовом їздять пусті маршрутки.


Міський автобус 2А, що належить львівському комунальному АТП-1, перевозить від 22 до 5-6 пасажирів за всі 9,,6 км. маршруту. Від кінцевої до кінцевої. 
Коливання цифр залежить від того, скільки автобусів на маршруті: якщо два, то від кінцевої до кінцевої "беруть на борт" не більше 22 пасажирів. Якщо 4 автобуси на маршруті - то кожен з них катає не більше 11-ти. Ну, а якщо більше - то .. діліть самі. 
Всі решта гроші за оплачені квитки - скомунізджені. Чорна каса. За офіційною відповіддю, що озвучена під час громадських слухань, що відбулись цього понеділка у Львівській міській раді.

А тепер детально:

Була на громадських слуханнях щодо недопущення підвищення тарифу в маршрутках.
Муляла надто точна цифра кількості перевезених пасажирів на 2А маршруті за 2017 рік. Її озвучили на слуханнях як знущання над депутатами, що подали такий офіційний запит і отримали саме таку офіційну відповідь -320 724 пасажирів перевіз цей маршрут за цілий 2017 рік.

Депутатів обурила точність. Мене щось муляло в самій цифрі.

Рахуємо:

320 724 пасажирів ділимо не 365 днів у році = 882 пасажири на добу перевозить цей маршрут.
Згідно офіційної інформації він працює 10 годин на добу. Тож:
882 ділимо на 10 = 88,2 людини на годину. Правда цікаво вже? Не 9, 6 км. маршруту, а нехай грубо 10 км. міські маршрутки із середньою швидкістю 40 км. на годину, із врахуванням зупинок, мали би проїхати непоспішаючи 4 рази. Два туди - два назад. Ну, от і розділіть 88 на 4 = 22 людини за маршрут. А якщо маршруткок більше?
Офіційний Інтервал руху 10 - 30 хв.

То скільки коштує проїзд у львівській маршрутці? 
Тут би НАБУ попрацювати. Гадаю, що не тільки у Львові.

P.S. Із цього пасажиропотоку 60% - пільговики. За даними АТП-1.