10660126 1659253441007848 4796536917279188018 nПоділюсь новим досвідом. Водія таксі. Зараз про паси безпеки та поліцію.

Ніяк кінці з кінцями мені не сходились. Робота така, що вільного часу достатньо, грошей - дуже не достатньо. Все майже, як у всіх. Логічно - міняти роботу. Але дача (город), де багато років мало що роблено, багато чого запущено. Треба довести до ладу. А піти на нову роботу - слід віддатись більше ніж на 100 на початках точно. Вникнути у проблеми, знайти рішення, втілити їх і т.д. Тобто, таки або власні незавершені справи / або нова робота.

Роки волонтерства для військових та безхатніх тварин надурно не минули. Фінансових ресурсів... - мінуси. От так і вирішив спробувати поїздити з Убером. Підзаробити.

Інколи - важко. Не через пасажирів, а через дорожні ситуації. До прикладу, суб'єктивне враження, багато п'яних водіїв. Багато тих, кому "дуже треба". Їдучи по власних справах - увагу звертаєш на таке. Ну матюкнешся. А тут у тебе в авто чужі люди, часто з дітьми, яких, твій обов'язок і довезти, і безпечно до місця призначення. Не хочеться застосовувати різкі контраварійні заходи. Тому, їдеш вдвічі обережніше.

В цілях безпеки прошу завжди пасажирів спереду прищіпатись. Може відсотків 3-5 - якось трохи зверхньо до цього ставляться. "Та то місто! Без ремня безпечніше" і т.п.

Відсотків 5 - просто сідаючи в авто прищіпаються одразу самі. Таких - особливо люблю та поважаю.

Іноземці і одиниці наших на моє прохання - розпливаються в подяках! "Мені надзвичайно приємно, що Ви дбаєте про мою безпеку". Вчора одна панянка навіть записала мій телефон: "Будь ласка, дайте свій номер, мені інколи треба возити своїх дітей і для мене дуже важлива безпека". Я ніби пояснив, що я не таксист і це може бути складним. (Час). Ну але... приємно. 

Сказати хочу одне. Паси безпеки, це не ПДР, не місто, не швидкість і т.п. Це - Ваша безпека! І навіть у 100 разів уважного водія може влетіти якесь п'яне чмо!

Окрема тема - поліція. Ні, я проблем не маю. Ну бо намагаюсь не порушувати. Але... Чи може Убер заїхати в закритий на вихідні центр? Зустрічаю водія Убера біля Короля Данила. Питаю. Ні, не можна. Везу клієнта на пл. Міцкевича. Таксі валять. Я теж. Висаджую. Бачу двох поліціянтів, біжу до них. Хлопці, можна? Так, якщо є виклик туди. І ще через якийсь час - інших двоє "на загорожі" в центр. Питаю чи можна, показую виклик. Ні, не можна, треба оригінал паперовий ліцензії.

Народ, визначіться! Ну бо з ПДР, про ті увімкнені лічильники - дурдім. Лічильник Убера в смартфоні - це лічильник? Чи має бути такий, як в старих таксі? Може його окремо купити, в багажник кинути щоб поліції показувати? Ну бо про "паперові ліцензії" я чесно не читав. (Працюю на Убері - офіційно. Податок сплачую. І т.п. Ліцензія - в смартфоні онлайн. Пропонував показати. Не хотіли навіть).

Ну і загальне враження від пасажирів про поліцію, коли мова заходить. Всі ніби за. Тішаться. І я, звісно, теж. Але скаржаться на бездіяльність. Що і п'яних за кермом, і порушників стає дедалі більше. Щодня кілька десятків випадків бачу їзди на відверте червоне. Це не тоді, коли "не встиг загальмувати", це коли людина під'їжджає вже на червоний, дивиться, що автівок мало і попер. Увімкнення поворотів - окрема тема. Кожен п'ятий не знає для чого той ричажок під кермом. Ну і типові місця порушення рядності. На зразок Шевченка - Левандівська, Сахарова - Вітовського - Коперника, Франка - Герцена - Левицького і т.д., і т.п.

Ну поки все. Бо букв багато. 

ЗІ. Не дзвонити, роботу таксистом не пропонувати! :) Песиків чи котиків я і так, якщо матиму час, завезу безкоштовно.