17362473 1476718655672756 884001752377300313 nПотап в цьогорічній рекламі PEPSI відразу ж нагадав: а) про всім відомі зняті в Кремлі штани перед московським шоу-бізнесом одразу після російської анексії Криму та ганебні слова подяки "за то, что нас здесь терпите"...

б) про його недолугі публічні виправдовування цього сорому словами одного з російських міністрів про "зайву хромосому";

в) про гастролі певної частини українських поп-зірок в РФ тоді, коли на Донбасі йде війна і мало не щодня гинуть українські військові та руйнується дорогий кожному українському серцю край;

г) про численні акції протесту, які супроводжували останній тур Потапа і Насті й, зокрема, їх перший за 10 років існування сольний концерт в Палаці "УКРАІНА";

д) про те, що поп-репер Потап так і не заспівав відому в Украіні пісню харківських футбольних фанатів і про іменний гівномет "Потап", який співаку подарували українські патріоти;

є) про те, що саме Потап в роки війни на Донбасі та анексії Криму є більш ніж красномовним уособленням для українського суспільства тих ганебних подвійних стандартів, коли через преклоніння перед російськими грошима нехтується українська честь і гідність;

ж) про те, що через вище перераховані обставини зірка Потапа навряд чи буде прикрашати майбутню Алею Слави Зірок українського шоу-бізу.

Якщо рекламне агенство, що рекламує в Україні PEPSI, добивалося цього ефекту, то їм це вдалося напрочуд гарно. Цей на підсвідомості асоціативний ряд принаймі цього літа відбив будь-яке бажання пити напій, який - доречним буде згадати - я полюбляв ще з радянських часів мого дитинства.

Цікаво, чи знають в американській чи європейській штаб-квартирі, які почуття в досить великої частини патріотичного суспільства викликає Потап і яку свиню для досі бездоганного іміджу PEPSI в роки гібридноі війни їм підсунули ті, хто лобіював його кандидатуру для рекламного ролика?

Принагідно виникає й інше питання: невже випадок з Ані Лорак в 2014 так і не навчив українських рекламістів, що ті з естрадних зірок, хто не гребує виступати в РФ після анексії Криму, викликають стійку антипатію тої частини українського суспільства, яке війну на Донбасі називає війною, а не "конфліктом".

Сподіваюсь, я не лишуся самотнім, вважаючи, що навіть такий транснаціональний гігант як PEPSI має поважати українську гідність - а, отже, українське відділення має відмовитися від цього ролика і будь-якої співпраці з тими, хто в роки гібридноі війни гастролює на Росії.

Якщо наших голосів буде багато - шанси є. Підключайтеся до боротьби за повагу PEPSI до нашої моралі та системи цінностей.