1 345e5en 8764shot 1Електроягуар. День перший.

Більшість з вас знає, що за кермом Jaguar i-Pace я перебуваю не вперше, не вдруге і навіть не втретє. Але є одна суттєва різниця між тим що я задумав зараз і тим, що робив раніше.
Раніше наше знайомство зводилось до такого, я б сказав, аналогу casual sex у кабінці для примірки магазину Marks & Spencer - максимально швидко отримати максимальний кайф. Сів, вирубив рекуперацію на мінімум, настроїв підвіску, настроїв реакцію педалі акселератора і гальма, врубав динамічний режим - і ПОГНАЛИ.
А от цього разу - це буде шось більше схоже на першу спробу спільного проживання молодої пари в одній квартирі, хоча б протягом кількох днів. Іншими словами - тест: як пристрасть вписується в щоденну рутину життя
Отже день перший
Перший день відразу ознаменовується новими знаннями.

Зарядка
Від звичайних 220V/6A, шо живуть в розетці, Електрояг з 0 до 100% буде заряджатись півтори доби.
Чи це довго?
Так. Мало би бути в рази швидше, що в принципі конструктивно закладено і реалізується - просто я ще не зрозумів як саме, хоча кабель для “в рази швидше” у мене є, тре лише розібратись.
Чи напряже це мене при щоденному використанні?
Ні. Прості розрахунки кажуть, що заряд через ніч, гарантує денний пробіг в 150-170 км. Але ж сам акумулятор дозволяє постійно тримати запас достатній для 470 км пробігу. Запасу в 150 км мені цілком вистачає на день, особливо, коли є впевненість, шо я не зупинюсь посеред дороги - бо після 150 лишається ще 300.

Розхід і рекуперація
Дуже швидко приходить розуміння, що літати в форматі “газ в підлогу” можна, но дорого. Враховуючи, шо цей простий принцип поширюється і на машини з ДВЗ - нічого нового я для себе не відкрив.
Тому, що можна повний бак виюзати в спокійному режимі при розході в 8л/100км, а можна дати під хвіст, на всі коні під капотом, і отримати 25л/100км.
На електричці - точно так само.
Однак одна є дуже важлива різниця - ви можете настроїти Електрояг так, шо буде і приємно, і голову в підголовник втискати при розгоні - і електрику буде економити. І не ви будете за цим слідкувати - а він сам.
Приміром, я собі такий варіант знайшов - це коли режим ЕКО, а рекуперація на мінімум і дозволено їхати накатом.

1 54222397 2136004923113640 4224623716035723264 o
Це власне салон Електрояга, який я тестую

І фінальне на нині...
Неймовірна легкість буття

Коли ви сідаєте в салон з ТАКИМИ кріслами, виконаними зі шкіри ТАКОЇ якості, а перед собою бачите дашборд здорової людини, у якому гармонійно поєднуються тач-панелі і всілякі крутилки, які допомагають вам не відриваючись від дороги настроїти собі комфортні параметри температури, чи звуку,
Коли ви бачите це дерево і цей затишок прекрасного британського кабінету, який трохи підрихтували сучасні дизайнери, аби він не був таким, як Вестмінстер, а був таким як Мілленіум Дом, а також для того, щоб бажання сісти у цей салон цієї машини було вашим щоденним “ікіґай” (погугліть слово).

2 54436263 2136040379776761 3936834046478254080 o
А це кокпіт Електрояга, який на тесті

Коли ви розумієте, шо ви не просто в машині, а в отій машині з фантастичних фільмів - з I, Robot чи Minority Report, до того ж, з інтер’єром дорогої яхти

Ви починаєте розуміти, що є електромобілі і електромобілі. І між ними безмежна прірва.

Бо можна купити за гроші все, крім стилю. “Ягуар” не придумував ДВЗ, задній привід чи затишок у салоні. Но він став тим, хто зумів це поєднати.

А це складніше, ніж схрестити айпед з колесами, містере Маск.