Детальніше...Військова агресія з боку Росії викликала у більшості населення України відверту відразу до всього, що б не стосувалось колишніх добросусідських стосунків, які пов’язували держави. Намагання нашого східного сусіда нав’язати ідеї створення нового, переформатованого «Радянського союзу» викликала у прогресивного населення України чітке несприйняття. Бридкість до всього, що має відношення як до триколірної Росії, так і до колишнього СРСР торкнулась не лише російського шоу-бізнесу та товарів російського виробництва. Народна відраза зачепила також і державні свята, які мають свої комуністичні коріння. Одне з них – 8 березня, так званий «Міжнародний жіночий день».

Детальніше...Про вживані трамваї із Німеччини, електротранспорт заводу «Електротранс» та нездійсненні обіцянки влади Львова.

Детальніше...Серія 1: «Львівелектротранс». «Верхівка айсбергу» – рухомий склад

Детальніше...«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».

Детальніше...Останнім часом вже дуже багато написано та сказано на цю тему. Однак на цьому тижні відбулось засідання комітету з податкової та митної політики, де одним з питань порядку денного були вже скандальновідомі змін до Податкового кодексу, що призвели до блокування доріг перед пунктами пропуску Львівської та Волинської областях.

Детальніше...Цього року парку «Знесіння» виповниться 25 років. Нажаль впродовж цих років, довкола цього живописного та сакрального місця точилася боротьба між різноманітними інтересами, політиками і підприємцями.

Детальніше...Якщо бути чесними і відвертими, останні три постмайданні роки активних дій активістів і громадських організацій, жодним чином не вирішили проблему. Влада нас не хоче чути і продовжує політику «хорошої міни при поганій грі».

Детальніше...28 грудня ЛКП «Львівелектротранс» отримав нового директора – ним став уже колишній директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Ігорович Береза. Він змінив на посаді Михайла Васильовича Сидоровича, щодо звільнення якого ніякої офіційної інформації Львівська міська рада не надала.

Детальніше...Львів’ян кинули у прірву правової невизначеності, причому це все подають як велику заслугу і здобутки мерців. Хоча реально поки мало хто розуміє наслідки правової вакханалії, в яку нас затягнули в грудні 2017 року..

Детальніше...У Львові планують реалізувати інвестиційний проект будівництва підвісної оглядової канатної дороги у парку «Високий замок». Нещодавно з цього приводу відбулися громадські слухання. Архітектурна компанія «Укрдизайнгруп» представила нові пропозиції, із врахуванням створення у парку Меморіального комплексу Небесної сотні та окультурення прилеглих територій. Щоправда, ідея побудови канатної дороги викликала двояку реакцію як серед львів’ян, так і серед місцевих депутатів. Форпост вирішив поцікавитися думкою голів фракцій у Львівській міській раді щодо доцільності реалізації цього проекту. 

Репліка

Наслідки насильницької русифікації можна побороти лише жорсткою українізацією
Олег Радик

Наслідки насильницької русифікації можна побороти лише жорсткою українізацією

Наслідки 300 років проведення насильницької русифікації України можна пробувати побороти лише жорсткою державною українізацією. З "перегібами".

Тексти

1z

vp

vp

Форпост на Facebook