cfa47341 a94d 4890 acd8 954281e2d08b 735x400У Дрогобичі працюють над брендуванням міста. Відсьогодні і впродовж наступного місяця триватиме голосування за трійку відібраних лозунгів, – слоган-переможець в подальшому буде використаний в туристичній промо-кампанії міста. Про це пише «Трускавець.Online».

Робота над брендуванням міста Котермака триває вже більше року. Впродовж цього часу розроблялись варіанти лозунгів, – лаконічних фраз, які найкраще характеризують місто та його туристичну привабливість. Поміж кількома десятками поданих на розгляд лозунгів експертна комісія обрала трійку найкращих:

  • Дрогобич – в ньому вся сіль.
  • Дрогобич – півтора міста.
  • Дрогобич – аліґанське місто.

Основне завдання майбутнього слогану та логотипу міста – збільшення туристичного потоку до Дрогобича та формування позитивного іміджу міста.

олосування проходитиме на сайті dro-brand.com.ua, – “Ваша думка” до 1 квітня 2018 року. Відповідну опцію розмістять і на сайті Дрогобицької міської ради.

Проголосувати можна також відправивши СМС-повідомлення зі змістом “8294 номер відповіді” на номер 093 117 00 35.

В голосуванні можуть взяти участь дрогобичани, мешканці інших міст та гості міста Котермака, яким небайдужий розвиток туристичного потенціалу Дрогобича.