ДП «Львіввугілля» 7 березня підписало чотири договори з приватними підприємцями на перевезення керівництва та працівників підприємства на загальну суму 7,1 млн грн. Про це стало відомо з сайту закупівель Prozorro, пишуть Наші Гроші.Львів.
Загалом мова йде про оренду 14 легкових автомобілів з водіями (див. таблицю нижче). Розрахунок здійснювали за двома критеріями – вартість 1 км та 1 години роботи протягом 11 місяців. У всіх випадках вказана різна кількість кілометрів та кількість годин роботи, наприклад, гендиректор планує наїздити кожен місяць 6200 км.
З усіх договорів найбільше коштів отримає підприємець Андрій Дубецький, який переміг в семи лотах – понад 3,6 млн грн, і який відповідно надасть сім авто. Це його перша перемога в торгах Prozorro.
Саме його авто та водії перевозитимуть вище керівництво «Львіввугілля» – гендиректора та технічного директора. Згідно зі специфікацією, т.в.о. гендиректора Олега Акімова перевозитиме водій автомобілем Volkswagen Touareg 2009 року випуску. Фактично вартість перевезень Акімова становитиме найдорожче з-поміж усіх інших – майже 726 тис. грн або 66 тис. грн щомісяця. На сайті Avto.ria такий вживаний Volkswagen Touareg коштує від 465-600 тис. грн.
Додамо, що у декларації за 2017 рік Акімов вказав три автомобілі: Kia Sorento 2013 р.в., Hyundai Tucson 2008 р.в. та Ford D 1988 р.в.
Технічного директора возитимуть на автомобілі Kia Cerato 2011 року випуску і це коштуватиме 672 тис. грн. Такий вживаний автомобіль на Avto.ria можна придбати за 260-330 тис. грн.
Також Дубецький перевозитиме юридичну та енергомеханічну служби, охорону праці, профспілку та управління якості на автомобілях BMW 525, Opel Omega, Hyundai Tucson, BMW 520, Renault Trafic. Серед них найдорожче коштуватиме перевезення працівників юрслужби на BMW 525 – понад півмільйона гривень.
У трьох лотах переміг підприємець Богдан Дмитришин (1,7 млн грн). На двох автомобілях Volkswagen Passat та на Opel Vivaro він возитиме помічника генерального директора, дирекцію з МТП та економічну службу із бухгалтерією. Найбільше «Львіввугілля» заплатить за перевезення дирекції з МТП – 600 тис. грн. Минулоріч він отримував замовлення від «Львіввугілля» на перевезення працівників на майже 2,3 млн грн.
У двох лотах перемогла підприємиця Наталія Дмитришин, яка зареєструвалась підприємцем в липні 2017 року, і до цього часу держзамовлень не отримувала. Вона перевозитиме профспілку та відокремлений підрозділ шахти «Степова» на автомобілях Volkswagen Caddy та Opel Vivaro. Ця послуга обійдеться «Львіввугіллю» у 946 тис. грн.
Підприємець Петро Гук переміг у двох лотах на перевезення охорони, дирекції з кадрів та інформаційної служби на 850 тис. грн (автомобілі Volkswagen Multivan і Volkswagen Transporter).
Згідно з калькуляцією послуг, яку надавали підприємці по кожному лоту, то в ціну закладено все: від стоянки до податків із зарплат водіїв.
Так, Андрій Дубецький закладав вартість пального або 30,5 грн/л, або 34 грн/л. Крім того, витрати за 11 міс. (залежно від авто) на автошини – 8,8-28,6 тис. грн, ремонт – 33-77 тис. грн, амортизацію – 35-102 тис. грн, миття – 11 тис. грн та інше. Богдан Гук: на шини – 8-10,5 тис. грн, ремонт – 33-55 тис. грн, амортизація – 41-66 тис. грн, мастильні матеріали – 7-8,7 тис. грн.
Богдан Дмитришин вказував, що на запчастини, ремонт, техобслуговування треба 115-165 тис. грн (залежно від авто), а Наталія Дмитришин – 98 тис. грн.
Договір по четвертому лоту (перевезення дирекції з виробництва) ще не підписано.
Нагадаємо, у 2015-2016 роках «Львіввугілля» пікетували шахтарі через значні затримки у виплаті зарплати. Затримки із виплатою зарплати тривають і досі. 16 лютого цього року виплатили заробітну плату за грудень 2017 року, а станом на 5 березня – 81,9% за січень. У листопаді минулого року державні аудитори заявили, що під час перевірки «Львіввугілля» виявили фінансових порушень на 65,5 млн грн.