1 345ee 695n79shot 1У 2018 році «Львівська залізниця» перевезла майже 70 тис. пасажирів у поїздах, що курсують у сполученні «Львів – Рава-Руська – Львів».

Про це повідомили «Прикордонню» в «Регіональній філії «Львівської залізниці» у відповідь на інформаційний запит.

Протягом минулого року на поїзди зі Львова до Рави-Руської та з Рави-Руської до Львова продали 68 тис. 568 квитків на майже 140 тис. грн., в той час як сума експлуатаційних витрат на один рейс складає близько 20 тис. грн. на тиждень.

«Сума річної виручки від реалізації квитків у поїзді фактично дорівнює витратам на експлуатацію цього поїзда впродовж тижня», – повідомили у «Львівській залізниці».

До слова, щодня поїзд «Рава-Руська – Львів» та «Львів – Рава-Руська» виконує по два відправлення, тобто щотижня – 28 відправлень. Оскільки у 2018 році було 52 повних тижні, виходить, що за цей час поїзд виконав приблизно 1 тис. 456 відправлень. Відтак, в середньому, з одного відправлення квитків було продано на трохи більше 96 гривень.

Разом з тим, у Регіональній філії «Львівської залізниці» не повідомили, скільки пасажирів перевезли у поїздах на «рава-руському» напрямку у минулому році.

«В процесі реформування залізничної галузі питання, пов’язані з обслуговуванням пасажирів, зокрема у касах вокзалів обласних центрів, належить до компетенції філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», – пояснили у відповіді на інформаційний запит.

З травня 2018 року вартість квитка на напрямку «Львів – Рава-Руська – Львів» становить 20 грн. Відтак, якщо провести підрахунок, виходячи з інформації «Львівської залізиці», то виходить, що послугами залізничного транспорту за рік на згаданому напрямку скористалось, в середньому, 7 тис. пасажирів непільгових категорій, а протягом одного рейсу – трохи більше, ніж чотири пасажири.

Разом з тим, у відповіді на запит у «Львівській залізниці» не повідомили чи розглядають варіанти ліквідації поїзда, скорочення часу перебування у дорозі, збільшення їхньої рентабельності.

«Графік руху приміських поїздів, а також будь-які зміни та нововведення, що стосуються зменшення чи збільшення кількості поїздів (рейсів), часу перебування в дорозі тощо запроваджуються у відповідності до технологічного процесу роботи залізничного комплексу, враховуючи інтереси пасажирів і матеріально-технічні можливості залізниці та відповідно до аналізу пасажиропотоку на той чи інший напрямок (рейс)», – повідомили у «Львівській залізниці».