mobility survaylviv 1188x59412 вересня у Львові презентували План міської мобільності. Фахівці аналізували, які є найбільші транспортні проблеми у місті і думали, яким чином їх можна вирішити. Наприклад, затори, велика кількість ДТП з постраждалими у місті, довге добирання зі спального району міста у центр, повідомляє Galnet

Андрій Білий каже, що реалізувати деякі плани хочуть протягом 2 років. Але загалом його розробляють на перспективу 2030-2035 років. Теперішні напрацювання мають затвердити на засіданні сесії Львівської міської ради 19 вересня.

Основна мета Плану сталої мобільності – це, щоб львів’яни швидко доїжджали, куди їм потрібно і, щоб громадський транспорт був комфортним.

"У цьому році починається поставка 50 тролейбусів і вже йде робота над тим, щоб закупити 100 тролейбусів на автономному ходу. Автономний хід нам дозволить не будувати контактну мережу і не витрачати на це кошти, а за рахунок акумуляторних батарей проїжджати додаткові кілометри і збільшувати радіус охоплення міста тролейбусами. А от щодо з’єднання Сихова з вулицею Княгині Ольги через Вернадського, я так розумію, що це перспектива років 10.
Щодо маршруток, то фахівці сподіваються, що змінити ситуацію допоможе електронний квиток.

Електронний квиток – це випрозорювання всієї ситуації з перевезеннями. Ми всі будемо бачити звіти, кількість перевезених пільговиків, а депутатам буде зрозуміло звідки і куди йдуть субвенції. Тоді ми будемо платити перевізникам за кілометри. Мінімальну ставку матимуть автобуси «Богдан», а максимальну «Електрон», - каже Андрй Білий.

Після впровадження е-квитка оптимізують транспортну мережу, щоб у будь-яку точку Львова ви доїжджали швидко.

"Ці всі магістральні напрямки, які ведуть до центру зі спальних районів, мають бути максимально швидкими. Але це неможливо без пріоритизації громадського транспорту. І виділені смуги дозволять зробити транспорт якіснішим. Тому що, якщо ми купимо весь транспорт новий і він так само буде стояти в корках, то це нікому не сподобається. Простий приклад – трамвай №8, де є виділена смуга. Але є маленька частинка – від Академії мистецтв і до центру, де трамвай їде в одному ряді з машинами. Якщо починаються затори, то оборотне коло трамваю збільшується з 60 до 90 хвилин. Якщо б ця сама кількість трамваїв їздила би без заторів, то було б комфортніше в трамваї. Тому зараз хочемо встановити на вулиці Свєнціцького делініатори і виділити смугу громадського руху. Це буде один приклад, який покаже треба чи не треба таких смуг", - додає чиновник.

План передбачає ще й запуск міської електрички.

"Вона може дуже швидко сполучати різні райони і також ми можемо збудувати на перетинах трамвайних, тролейбусних маршрутів пересадкові хаби. Це дало б можливість швидко пересуватися містом", – каже Андрій Білий.

Щодо велотранспорту, то, за словами чиновника, у Львові будуватимуть додаткові велодоріжки і місця, де можна буде залишити такий транспорт.

158965456127557