402ed515855d59b681336d57da6c043fЛьвові презентували План міської мобільності. Фахівці аналізували, які є найбільші транспортні проблеми у місті і думали, яким чином їх можна вирішити. Наприклад, затори, велика кількість ДТП з постраждалими у місті, довге добирання зі спального району міста у центр, повідомляє Galnet

Заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий каже, що реалізувати деякі плани хочуть протягом 2 років. Але загалом його розробляють на перспективу 2030-2035 років. Теперішні напрацювання мають затвердити на засіданні сесії Львівської міської ради 19 вересня.

3485843758943Головними героями всіх транспортних змін у місті є пішоходи. Місто хочуть зробити комфортним у першу чергу для них. Наступний пріоритет – це громадський транспорт, адже, як дослідили фахівці, 52% львів’ян їздять на автобусі, трамваї або тролейбусі.

На останньому місці опинилися автомобілі. Їх у Львові багато, то потрібні місця для паркування. Особливо їх не вистачає у центрі міста. Білий каже, що у Європі знайшли такий вихід зі ситуації:

"Приблизно 150-170 тисяч осіб в’їжджає щодня до Львова. Один зі шляхів, який в Європі дуже часто використовують – це обмеження трафіку в центр і якісне керування паркуванням. Наша концепція передбачає 4 зони паркування, від яких близько 10 хвилин пішки до центру. У першій зоні дуже дорого буде, бо буде обмежена кількість машин, друга зона – це трохи дешевше, третя – досить сприятливі умови, щоб ви могли лишити автомобіль. Чому у нас не будуються підземні паркінги? Бо це коштує 15 мільйонів євро і ми досі не можемо впоратися з тими, хто паркується під знаками. А інвестор скаже: «Хто ж захоче до мене на паркінг їхати, якщо вони під знаками стають?». До слова, скоро вже будемо по Петрушевича, де має бути перший підземний паркінг, оголошувати офіційний конкурс", - розповідає Андрій Білий.

3475398753849543Також на деяких львівських вуличках хочуть обмежити швидкість до 30 км/год, щоб зменшити кількість постраждалих у ДТП, і встановити більше світлофорів.

«Безпека руху ділиться на дві речі: швидкість і все, що пов’язане з культурою водіння. З комісією з безпеки руху ми будемо подавати пропозиції, які житлові вулички, мають бути обмежені до 30 км/год. І друге рішення – це інженерне: освітлення вночі пішохідних переходів, безпечні перехрестя, де видно кого і де пропустити і встановлення світлофорів, а також зробити безпечні шляхи до шкіл», – розповів чиновник.