IMG 0204Усі звернення, які надходять від мешканців на «Гарячу лінію міста Львова», опрацьовують міські служби — районні адміністрації, комунальні підприємства, департаменти та управління міської ради, а також громади смт. Рудно, смт. Брюховичі і м. Винники. Однак Селищна рада Брюхович припинила опрацьовувати звернення мешканців — за місяць протерміновано 17 звернень.

«Звернення, які надходять від мешканців на Гарячу лінію, опрацьовуються відповідними службами, і протермінувань практично немає. Однак маємо за останній місяць 17 звернень по Брюховичах, і всі вони протерміновані», — зазначила директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик.

Зазначимо, що сесії селищної ради, де основними на порядку денному є земельні питання, зараз проходять нон-стоп.

Нагадаємо, минулого тижня у селищного голови Брюхович Володимира Доманського правоохоронні органи проводили обшук. Причиною таких дій є продаж іноземцю двох земельних ділянок, що раніше були незаконно відчужені у Міноборони України.

На «Гарячій лінії міста Львова» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії міста Львова».

Також оперативну інформацію про проведення аварійних чи ремонтних робіт від служб міста можна дізнатись на порталі 15−80 1580.lviv.ua