5ddc1541cfc43940205802Сьогодні, 22 листопада, спостерігачі Комітету виборців України ("КВУ Львів") зафіксували прихований підкуп виборців. 

Зокрема, соціологічна фірма "Фама", яка проводить під час виборів мера у Львові екзитпол і яку асоціюють з чиним мером А. Садовим, поширює інформацію про розіграш грошових сертифікатів між виборцями, які взяли участь у голосуванні та екзитполі.

"З’явилась інформація від виборців про те, що їм телефонували з повідомленням «прийти на дільницю, щоб показати високу явку». Крім того, зафіксовано випадки прямої агітації виборців по телефону на підтримку О. Синютки.

Також, мобілізація виборців відбувається шляхом розіграшу цінних призів чи грошових сертифікатів. Йдеться, зокрема, про акцію #качнидільницю, розіграш грошових сертифікатів від соціологічної фірми «Фама», тощо.

Комітет виборців Львівщини рекомендує утримуватися від подібних дій, оскільки вони порушують морально-етичні (а в окремих випадках і законодавчі) принципи виборів та можуть впливати на результат волевиявлення виборців", - сказано у повідомленні.