2 56re en68s4h3ot 1Як і обіцяв, продовжую інформувати, щодо питань інфраструктури в пунктах пропуску, розташованих на українській стороні.

У своєму недавньому пості за результатами відвідування пункту пропуску «Ужгород» Максим Нефьодов зазначив, що «митниця завбачливо розташувала сканер не на дорозі, аби раптом туди ніхто не заїхав. Треба зривати пагорб і будувати дорогу.» Почну з того, що мені не відомо, з яких причин Ужгородська митниця обрала саме це місце.

Якщо ж говорити про Львівську митницю, то в нас цього року завершили монтаж 3 скануючих систем в Раві-Руській, Краківці та Мостиськах. У перших двох після отримання всіх дозвільних документів можна буде відразу використовувати їх в роботі. Щодо скануючої системи в Мостиськах, то до неї необхідно побудувати під'їздну дорогу. Для того, щоб упередити розмову про «зраду», вирішив написати чому так сталось. Мабуть багато хто знає, що Польща надала Україні кредит на розбудову та облаштування пунктів пропуску, в тому числі для Львівщини передбачено кошти в сумі 25,00 млн. євро., з них на повну реконструкцію міжнародного автомобільного пункту пропуску «Шегині» майже 16 млн.євро.

1 66445883 2222320378080116 7883782624974471168 n 2 66602603 341526326799172 5104547001840697344 n

У березні минулого року Державною фіскальною службою України на основі проведених тендерних процедур укладено договори з відповідним польським підрядником. Згідно розробленої схеми генплану передбачено проведення повної реконструкції всіх будівель та споруд пункту пропуску, всієї інфраструктури, розділення пасажирської та вантажної дільниці митного поста, влаштування контрольних павільйонів, електронних автомобільних ваг, інженерних мереж та комунікацій, обладнання, благоустрою територій, облаштування смуг руху та стоянок автотранспортних засобів, а також вирішується питання перехрещення в пункті пропуску транспортних потоків.

Зважаючи на заплановану реконструкцію пункту пропуску Шегині, спочатку для Львівської митниці ДФС було передбачено влаштування 2 скануючих систем (Краковець та Рава-Руська). Проте згодом, в квітні 2018 року пріоритети були змінені і прийнято рішення про будівництво сканера ще й в Шегинях. Оскільки схемою генплану реконструкції передбачено влаштувати крайні праві чотири полоси в напрямку в’їзду на Україну для руху вантажних транспортних засобів, то й місце для будівництва сканеру обиралось з врахуванням запланованої реконструкції. Однак початок робіт за рахунок польського кредиту вже відкладається більше ніж на рік через бюрократичні процедури в державних органах РП. Як наслідок скануюча система вже змонтована, а реконструкція ще не почалась.

5 липня цього року для будівництва під'їздної дороги до сканера ДФС було виділено необхідні кошти, тому сподіваюсь, що найближчим часом ця «зрада» буде переможена.