1 0 73333339 2498852896864953 5647613631798444032 oНовий керівник Управління транспорту пан Орест Олеськів із перших днів своєї роботи на посаді починає "радувати" нас "глибоким пізнаннями".

Отож, посилаючись на думку невідомих "радників" він стверджує, що шляхопроводи вздовж трамвайного маршруту № 3 (через вулиці Володимира Великого і Наукову - проектоване продовження вул. Княгині Ольги) не потрібні. (Посилання)

Наскільки я знаю, пан Орест народився і виріс у районі вулиці Володимира Великого (принаймні там зареєстрована "Львівська асоціація велосипедистів"), отож мав би приблизно пам'ятати місцевий рельєф - вулиця Володимира Великого знаходиться нижче рівня кінцевої "Аквапарк" і зупинки "вул. Бойчука". Іще родоначальник всього колійного транспорту - Дж. Стефенсон говорив, що колії потрібно прокладати, якщо це можливо, без ухилів.
Але це не усе. Нагадаю пану Оресту про те, що буквально недавно вийшов "свіженький" ДБН В.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій". В цьому документі на стор. 65 є табличка 10.3, яка вказує провізну здатність різних видів міського транспорту.

Ну так от, Оресте Ігоровичу, звичайний трамвай (тобто той, який проходить через перехрестя) має провізну здатність 6 - 12 тисяч пасажирів, а трамвай швидкісний (той, який по можливості немає перетинів із дорогами на одному рівні, той який у Європі називають ЛРТ) має провізну здатність 10 - 20 тисяч пасажирів на годину. Відчуваєте, пане Орест Олеськів, різницю? Провізна здатність швидкісного трамвая майже вдвічі більша!

По шляхопроводах - той, що над вул. Княгині Ольги дійсно потребує ремонту, але от цікаво, пан Орест має дані, скільки обійдеться ремонт, а скільки демонтаж?

Той шляхопровід, який над вул. Науковою - процент його готовності - біля 80%. Вся бетонана частина готова. Потрібно лише досипати насип (землею). Отож і тут, здається, добудова шляхопроводу (а по ньому має пройти не тільки трамвай) буде дешевшою за демонтаж.

І про "неназваних радників". Пане Орест Олеськів, раджу Вам читати профільну транспортну пресу. Є такий чудовий журнал і сайт «Československý Dopravák». Так ось, він нещодавно опулікував статтю про проектований тролейбусний BRT y Мехіко. Частина його траси пройде саме на естакаді. (Посилання)
Виникає питання - невже мексиканці такі дурні?
Щось не віриться.

Отож є питання до пана Олеськіва - що ж за "радників" він слухає... Чи часом не Дем'яна Данилюка, який кілька років тому уже пропонував зносити ці шляхопроводи? Того самого пана Данилюка, який згідно декларації про доходи (https://declarations.com.ua/…/nacp_e9889155-c09f-4e07-bc55-…) у жовтні 2016 - жовтні 2017 р. не заробив жодної гривні? Хороший експерт, який у віці понад 25 років навіть роботи не може знайти...