У Львові вже майже півроку діє "План дій з розвитку транспорту у Львові до 2020 року". Його 6 липня своїм рішенням № 672 затвердив виконоком Львівської міської ради. Проте, за словами депутата ЛМР Ігря Зінкевича документ є поверхневим, не містить ані реального аналізу, а ні будь-яких технічних рішень.
"Ясна, річ, що цей документ не виносився на громадське обговорення, його навіть не обговорювали депутати Львівської міської ради.
Навіть побіжний аналіз цього документу показує, що він є поверхневим, не містить ані реального аналізу, а ні будь-яких технічних рішень. У ньому немає ні слова ні про реальний стан інфраструктури транспорту (особливо - міського електротранспорту), ні про створення ремонтної бази комунальних перевізників, ні про створення умов праці транспортників, які прописані в Законодавстві України про охорону праці.
Впродовж цього року я неодноразово подавав звернення і запити, які стосуються стану громадського транспорту та його інфраструктури. В більшості їх результати невтішні.
Відповідно підготував депутатське звернення до міського голови Львова Андрія Садовового із проханнями наповнити цей т.зв. "План дій з розвитку транспорту" реальним змістом, тобто планами реконструкції інфраструктури, створення ремонтної бази, належних умов праці та ін.
Крім того, вважаю, що "робоча група" з реалізації цього "Плану" має публічно прозвітувати про те, що зроблено.
Наполягаю, щоб вона була переформатована, щоб в неї були включені професіонали, експерти та науковці, а також представники депутатського корпусу", - заявив Зінкевич.