1 8794en56shot 1Раніше до цієї школи привозили готові страви, а щоб отримати свій обід – діти стояли в черзі, тепер же все кардинально змінилося.

Чекають на обід не в черзі, а за сервірованим столом. У їдальні однієї зі шкіл Львова учнів обслуговують офіціанти. Директор навчального закладу сподівається таким чином не лише поліпшити якість обслуговування, а й навчити дітей культури спілкування. Чи до вподоби учням такий сервіс, дізнавались на 5 каналі.

"Перед початком роботи прасується сорочка, одягається фартух, готується метелик. Це є біла класична сорочка. І метелик для офіціанта. Фартух теж рекомендований для офіціантів", – так щоранку на виробничу практику збирається студент кулінарного коледжу Владислав Палько. Але подавати обіди буде не гостям дорогого ресторану, а учням у шкільній їдальні.

"Так як це діти – до них треба підходити з педагогічного боку. Спілкування треба підтримувати, бо це діти. Бажати смачного і розказувати про страви, що це корисно, поживно і всім дітям це потрібно", – пояснює офіціант.

Окрім Владислава виробничу практику в їдальні цієї школи проходять ще п'ятеро студентів. Вони не лише розносять страви, а й готують обіди та продають солодощі у буфеті.

"Діти ще не розуміють самого обслуговування офіціанта. Ми обслуговуємо дітей і можливо, вони собі колись задумають стати такими, як ми. Вкладаємо свою працю, стараємося. Щоб вони зрозуміли, що це важка, але корисна праця", – пояснює офіціант Олег Шеремета.