51516217 1175886252574295 919092429766787072 nУ Львова немає достатньої частки перевезень, техніки, аби забезпечити транспортування населення з міста при потребі. Про це розповів у програмі «Великий Львів» Володимир Квурт.

«До прикладу, сирена, загроза атаки сусіда. А як вивезти? Немає, як. У випадку масової евакуації у нас немає, чим вивезти людей з міста», - сказав Володимир Квурт.

Тому, за словами Квурта, місто має володіти достатньою часткою перевезень, мати достатньо техніки, щоб це все організувати.

З 2008 року маршруток у Львові з 1000 залишилось лише 400 одиниць, але навіть попри це ринок маршрутних перевезень зараз оцінюється в близько 1 мільярда гривень, і все це без чіткого та прозорого обліку. Щодня до Львова приїжджає приблизно 150 тисяч людей з сусідніх громад.

Водночас він нагадав, що збільшення кількості автобусів у наявній ситуації проблему не вирішить, оскільки вулиці перенасичені наземним транспортом. Львову потрібне метро.

Окрім того, на думку Квурта, політика щодо приватних авто у місті незрозуміла. Кількість авто збільшується, а вулиці розширити неможливо. За його словами, наші реалії урівняли що Феррарі, що Таврію. Вулицями Львова вони пересуваються з однаковою швидкістю. Львову потрібна мережа перехоплювальних паркінгів довкола історичної частини міста.  

До всього Квурт нагадав і про потребу створювати агломерацію Великий Львів, яка буде «зшита» нормальними транспортними зв’язками у місті та поза ним.