1 5243 898585enshot 1З 1 квітня до 1 травня 2019 року триватиме громадське обговорення щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі вул. Б. Хмельницького, вул. Промислової, вул. Равської, вул. Г. Діаманда, вул. Нафтової у м. Львові.

Про це повідомляють на сайті ЛМР.

Замовником детального плану території є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ДП ДІПМ «Містопроект».

Із проектом містобудівної документації можна ознайомитись на сайті Львівської міської ради та за адресою м. Львів, пл. Ринок, 1, кабінет 449 б.

15 квітня 2019 року відбудеться громадське слухання згаданого проекту детального плану території у приміщенні актового залу Шевченківської районної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. В. Липинського, 11. Початок о 18:00 год.

Як повідомляє портал Твоє місто, територію колишнього Львівського дослідного нафтомаслозаводу планують впорядкувати та збудувати там громадський і житловий комплекс із школою та дитсадком. Більшу частину детального плану займає колишнє промпідприємство ВАТ «Львівський дослідний нафтомаслозавод». Цю ділянку пропонують реконструювати, збудувавши багатофункціональний 8-12 поверховий адміністративно-офісний центр із триповерховим наземним гаражем між вулицям проектована №5 та проектована №6. Будівлі громадського призначення матимуть 4-5 поверхів, а житлові – 8-9 поверхів на 453 квартири. У північній частині детального плану пропонують збудувати 3-поверхові офісні приміщення. У перші поверхи багатоповерхівки вбудують школу-ліцей на 24 класи та дитсадок. Усередині магістральних територій збудують апартамент-готель від 2 до 17 поверхів. 

Наявні внутрішньоквартальні території планують впорядкувати, зберегти зелені насадження та влаштувати пішохідну алею з велодоріжкою через територію всього кварталу. Підземний паркінг налічуватиме 935 місць, а наземний – 54.

1 46869 56415

Також детальним планом передбачили збудувати проектовані вулиці, які забезпечать виїзд із кварталів на магістральні вулиці. Пішохідні переходи через вулиці облаштують на одному рівні з хідниками. Також у районі має значно побільшати озеленення.