Більше третини контактних мереж електротранспорту не відповідають вимогам "Правил експлуатації трамвая і тролейбуса". Про це повідомив депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич та звернувся з депутатським запитом до мера Львова, вимагаючи звітності щодо використання коштів у "Львівелектротрансі".
"Більше третини контактних мереж електротранспорту не відповідають вимогам "Правил експлуатації трамвая і тролейбуса".
Біля 30 км кабельних ліній, які живлять контактну мережу струмом прокладено ще до 1930 року. Тобто їм більше 90 років.
Із 100 кабельних ліній, які за проектом мають живити контактні мережі 32 несправні і відключені, із 170,452 км. кабельних мереж напруги 600 В вичерпали свій ресурс 134,577 км.
Із кабельних ліній високої напруги 6,3 кВ довжиною 72,452 км. 52,273 км. вичерпали свій ресурс... Такий список проблем можна і далі продовжувати.
У тій ситуації, яка є, я, чесно, не бачу сенсу закуповувати техніку - через аварії систем енергопостачання вона стане просто не потрібною - без струму ж ні трамвай, ні тролейбус не поїде.
Нам розповідали такі гарні історії про реконструкцїї вулиць, а виявилося, що під час їхнього ремонту "закопали" старі електромережі, які поступово виходять із ладу.
Є й інша проблема - умови праці і пожежна безпека. Під час ініційованої мною перевірки ДСНС виявлено масові порушення у сфері пожежної безпеки у трамвайному і тролейбусному депо. Там немає протипожежної системи сповіщеня, несправний внутрішній пожежний водогін... І в той же час, у депо проводятся пожежно-небезпечні роботи, наприклад зварювання.
Щодо ситуації із охороною праці, то тут теж катастрофа - під час останньої перевірки ГУ Держпраці у Львівській області у ЛКП "Львівелектротранс" виявлено 148 порушень в сфері охорони праці.
Але Управління транспорту та Департамент житлового господарства, у віддані яких знаходиться комунальний транспорт, закривають на всі ці проблеми очі.
Отож, в черговий раз звертаємося до міського голови Львова Андрія Садового із вимогою втрутися у цю ситуацію. Вважаю, що керівники Управління транспорту та Департаменту житлового господарства ЛМР повинні прозвітувати про свою роботу, а також пояснити, на що йдуть великі кошти, що виділяються ЛКП "Львівелектротранс". Адже влітку цього року підприємство отримало додаткове фінансування на ремонтні роботи, але їх не видно.
Вважаю, що настав час поставити питання недовіри нинішнім "керманичам" львівського транспорту. Замість цих "менеджерів", вважаю, мають прийти професіонали, які мають демонструвати реальну роботу, а не забавки у перенумерацію маршрутів чи "ліврею" для транспорту", - каже Ігор Зінкевич.