view 01 final 1У Львові обрали переможців Всеукраїнського відкритого архітектурного конкурсу на кращу проектну пропозицію загальноосвітньої школи та дошкільного навчального закладу на території житлового району Під Голоском. Так, на конкурс було подано 26 проектів від авторських колективів з різних міст України.

Про це повідомила пресслужба ЛМР.

Зокрема, завданням архітекторів було розробити проектну пропозицію школи на 450 учнів та закладу дошкільної освіти на 70 місць. Йдеться про об'єкти, що покликані вирішити потребу у освітній інфраструктурі мікрорайону, що стрімко розвивається. Всього в районі Під Голоском за детальним планом території передбачено три школи та сім дитячих садків.view 02 final

Як відзначають в управлінні архітектури та урбаністики, ділянка, що передбачена для будівництва освітнього комплексу, має вигідне місце розташування для громади усього мікрорайону та межує із парком, а спортивні майданчики та частина приміщень школи передбачаються для використання мешканцями у позанавчальний час.

«Серед інших конкурсантів проект-переможець правильно підійшов до вирішення проектного завдання, запропонувавши якісний компроміс, з точки зору бюджету виконання та елегантності просторового вирішення. Не менш важливим є ефективне розташування об'єктів на ділянці, що враховує рельєф території, орієнтацію за сторонами світу та використовує найбільш придатні для будівництва місця. Більше того, формуючи перед головним входом площу, що може використовуватися як новий громадський простір для громади району Під Голоском», — зазначив головний архітектор Львова та голова журі конкурсу Антон Коломєйцев.000188 02

Відтак, переможцем конкурсу обрано проект під шифром 000188, авторського колективу львівських архітекторів «Guess Line Architects» Андрія Лесюка, Софії Школяр, Катерини Іващук, Михайла Когута, Оксани-Дарини Кицюк, Андрія Гончаренко, Марії Школьник, Ігоря Когута, Ольги Хрупович та Назарія Дуди. Цей проект-переможець отримає грошову винагороду у розмірі 120 000 грн.

«Перш за все ми хотіли зберегти характер середовища і надати дітям можливість взаємодіяти з природою, тому будівлі посаджені на ділянку так, щоб навчальні приміщення були орієнтовані на рекреаційні території довкола, а на самій ділянці організовані елементи, що спонукають дітей досліджувати оточення. Ми врахували контекст середовища, намагались максимально використати наявний рельєф, що стало цікавим викликом для нас. Форми будівель реагують на існуючу забудову та враховують майбутній розвиток територій довкола», — розповідають про проектні рішення автори-переможці.000188 03 2