Детальніше...«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».

Детальніше...Реформування громіздкої та неефективної системи соціальних пільг та субсидій в Україні дозріло і навіть перезріло. Починаючи з 2015 року про монетизацію грошових компенсацій на пільгові транспортні послуги не говорить лише лінивий. Тим більше новий 2018 рік дає нові сподівання, що вона рано чи пізно все ж запрацює.

Детальніше...Останнім часом вже дуже багато написано та сказано на цю тему. Однак на цьому тижні відбулось засідання комітету з податкової та митної політики, де одним з питань порядку денного були вже скандальновідомі змін до Податкового кодексу, що призвели до блокування доріг перед пунктами пропуску Львівської та Волинської областях.

Детальніше...Замки, палаци, фортеці – окам’яніла історія, яка несе в собі неймовірно велику наукову та духовну цінність. Пожива для істориків, „родзинка” для туристів і надзвичайної смакоти духовна їжа для нації. Усе це давно добре зрозуміли на Заході, де довкола відреставрованих фортифікаційних пам’ятків архітектури уже давно створено щось на кшталт оаз історичної пам’яті з потужно розвинутою інфраструктурою. Але якщо хтось не знає, то сьогодні лише п’ята частина українських замків і фортець перебуває у задовільному стані.

Детальніше...15 жовтня 2001 року відбулася приватизація ВАТ «Львівський автобусний завод» Фондом державного майна. Близько 70,41% акційного пакету було продано ТзОВ «Сіл-Авто» – підприємству науково-виробничого спрямування, що працює спільно з Україною та Росією.

Детальніше...Цього року парку «Знесіння» виповниться 25 років. Нажаль впродовж цих років, довкола цього живописного та сакрального місця точилася боротьба між різноманітними інтересами, політиками і підприємцями.

Детальніше...Якщо бути чесними і відвертими, останні три постмайданні роки активних дій активістів і громадських організацій, жодним чином не вирішили проблему. Влада нас не хоче чути і продовжує політику «хорошої міни при поганій грі».

Детальніше... Сьогодні питання змін до правил ввезення товарів громадянами вчергове набуло гострої актуальності. Прикро, що в нас чомусь вважається, що для того, щоб тебе почули, потрібно перекрити дорогу, а ще краще міжнародного значення, яка веде до кордону. Останнім часом зазначений шлях обирається для вирішення різноманітних проблем, починаючи від виплати заборгованості по заробітній платі, завершуючи питанням євроблях. Сьогодні дійшла черга і до змін в законодавство.

Детальніше...28 грудня ЛКП «Львівелектротранс» отримав нового директора – ним став уже колишній директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Ігорович Береза. Він змінив на посаді Михайла Васильовича Сидоровича, щодо звільнення якого ніякої офіційної інформації Львівська міська рада не надала.

Детальніше...Пусте, бездумне перейменування вулиць нашого міста – ознака не лише радянських часів, а й пострадянських.

Репліка

Коли дивився на світ довкола себе, а не в телефон...тоді я побачив перший раз вертольот!
Володимир Ковцун

Коли дивився на світ довкола себе, а не в телефон...тоді я побачив перший раз вертольот!

Колись, давно, коли я ше по селі бігав в сандалях на босу ногу...Коли я тікав на ровері з хати на цілий день, і міг до вечора їсти яблука, черешні і горох(а горох - то вам не в муку пер...іти - то коли залазиш по пластунськи на колгоспне поле, лежиш і жереш, бо дід Мушта може злапати...в туалет також треба було ходити належачи)...

Тексти

1z

vp

vp

Форпост на Facebook