159275 oblavtodor icshet ispolnitelya dlya kapitaljnogo remonta dorogi v odesskoj oblasti bigСлужба автомобільних доріг у Львівській області 4 травня оголосила тендери на закупівлю робіт із поточного середнього ремонту одинадцяти ділянок обласних доріг загальною очікуваною вартістю 281,87 млн грн. Про це повідомляють Наші гроші із посиланням на систему «Прозорро».

Компанія оскаржує тендери щодо закупівлі ремонтних робіт для дев’яти автодоріг, перелік яких наведено в кінці новини.

Усі скарги ПП «Полтавабудцентр» завантажені ввечері 1 червня і усі вони стосуються однієї вимоги – необхідності надання учасниками довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Як зазначив скаржник, замовник визначив аналогічними договорами «договори з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення та які укладені виключно із контрагентами (замовниками), які за організаційно-правовою формою є державними».

«Полтавабудцентр» повідомив, що на підтвердження критерію щодо аналогічного досвіду має намір долучити договори субпідряду, укладені із ТОВ «Ростдорстрой». Єдиним учасником «Ростдорстрою», пояснює скаржник, є компанія-нерезидент, кінцевими бенефіціарними власниками якої є фізичні особи. Тобто, резюмувала компанія, ТОВ «Ростдорстрой» у будь-якому випадку не є «державним».

«У тендерній документації немає жодного обґрунтування необхідності такого обмеження», – зазначив скаржник та назвав вимогу дискримінаційною.

Нагадаємо, схожу дещо модифіковану вимогу перед учасниками ставить Сумська САД. Як повідомляли «Наші гроші», сумські дорожники вимагають подання учасниками у складі конкурсної пропозиції «позитивних відгуків від замовника послуг (балансоутримувача об’єкту будівництва або ремонту за аналогічним договором)».

Цю вимогу Сумської САД успішно оскаржив в АМКУ той же «Полтавабудцентр». Фірма зазначала, що має досвід виконання необхідних замовнику робіт, але лише в якості субпідрядника. Тобто вона мала аналогічний договір з генпідрядником робіт, який не є балансоутримувачем дороги. Всі дороги знаходяться на балансі державних та комунальних установ, які проводять тендери на визначення генпідрядників ремонту. Відтак фірма з субпідрядним досвідом апріорі не може взяти участь в торгах Сумської САД.

Додамо, у березні АМКУ визнало дискримінаційним обмеження щодо невизнання замовником аналогічного досвіду, отриманого учасником у якості субпідрядника. До відповідних висновків колегія АМКУ дійшла у ході розгляду 11 скарг «Полтавабудцентр» до Одеської САД, у тендерній документації якої зазначалось, що «аналогічними договорами вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг (вулиць) виключно в якості генерального підрядника».

  •  О140203 Буськ – Вузлове на ділянках км 0+000 – км 16+100 за 50,77 млн грн, км 16+100 – км 25+100 за 19,32 млн грн, км 25+100 – км 28+500 за 12,67 млн грн
  • C141263 (Львів – Меденичі) – Семенівка на ділянці км 0+900 – км 1+600 за 5,17 млн грн
  • C140428 Новошиці – Ріпчиці на ділянці км 17+000 – км 25+000 за 44,15 млн грн
  • С141818 Стрілків – Дідушичі на ділянці км 0+000 – км 11+800 за 46,17 млн грн
  • О141604 Червоноград – Перетоки, км 22+700 – км 27+700 за 31,84 млн грн
  • О141902 Турка – Східниця на ділянці км 0+000 – км 27+100 за 38,47 млн грн
  • C141222 (Львів – Тернопіль) – Під’ярків на ділянках км 0+000 – км 3+540, км 3+840 – км 4+340, км 4+490 – км 5+400 за 9,91 млн грн
  • C141209 Оброшине – Наварія на ділянці км 3+400 – км 7+300 за 17,24 млн грн
  • С141252 Жирівка – Вовків на ділянці км 0+000 – км 1+000 за 6,14 млн грн