23975632652397Про це «Форпост» дізнався із відео, яке в «Ютубі» розмістила громадська організація «Зручне місто».

У Львові зараз триває реконструкція вулиці Замарстинівскої. І якщо на частині вулиці ведуться роботи по заміні каналізаційного колектора, то на частині вулиці уже укладають трамвайні колії і облаштовують трамвайні зупинки. Про це у своєму відео-блозі повідомляє громадська організація «Зручне місто».

Учасники громадської ініціативи заміряли висоту бордюрних каменів, які уже встановили на майбутніх зупинках. За результатами вимірювань активісти виявили, що висота посадкових платформ буде складати біля 24 – 25 сантиметрів над рівнем голівки рейки, тобто посадочні платформи на зупинках будуть відповідати чинній нормативній базі України, а також параметрам усіх трамвайних вагонів, які працюють в місті Львові.

Як раніше повідомляв «Форпост», у Львові завершила роботу робоча група із впорядкування розмірів трамвайних зупинок. У цій робочій групі головував заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрій Білий. Ця робоча група практично одноголосно підтримала пропозицію депутата-укропівця Ігоря Зінкевича, щодо облаштування посадочних платформ висотою 25 сантиметрів, що відповідає європейському досвіду, українським «Правилам розміщення і обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту» і параметрам львівських трамваїв. Аналогічні пропозиції були внесені і ДП «Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут міського господарства», який є провідним науково-дослідним закладом в галузі електротранспорту в Україні.

«Щодо реконструкції вулиці Замарстинівської, я теж надіслав у «Львівавтодор» звернення, яке стосується влаштування трамвайної інфраструктури. В ньому нагадав, що для того, щоб на лінії могли повноцінно працювати трамваї усіх моделей, посадкові платформи треба робити висотою біля 250 мм.», – каже Ігор Зінкевич.

За його словами, у зверненні він також підняв питання щодо необхідності застосування сучасних технологій облаштування контактної мережі трамвая на Замарстинівській.

«Прошу «Львівавтодор» застосувати на вулиці Замарстинівській сучасну підвіску контактного дроту. Адже не секрет, що зараз контактна мережа – це ахілесова п’ята трамваїв. Вони дуже часто ламають струмоприймачі. Причина в тому, що застосували старі технології підвіски контактної мережі. Я прошу в зверненні провести консультації із фахівцями, в тому числі із залізниці, щоб отримати контактну мережу на сучасному європейському рівні», – сказав депутат.