65028770 2413579675365407 2079282208744407040 nЗ 24 червня 2019 року обслуговування на приліт рейсів №MSI263/MSI265 авіакомпанії «Мотор Січ» за маршрутом Київ (Жуляни) – Львів буде здійснюватися у старому терміналі ДП Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького. Вхід з перону буде здійснюватися через двері суміжні з ВІП-залом у лівому крилі будівлі (позначений стрілкою на першому фото).

Про це повідомила прес-служба аеропорту.

65145244 2413608735362501 5792937909002698752 n«Хочемо подякувати авіакомпанії «Мотор Січ», яка першою погодилися піти нам на зустріч та прийняли пропозицію обслуговувати рейси на приліт у приміщенні старого терміналу, який довго пустував, але зараз отримує нове життя. Ми давно планували використовувати його за призначенням. І зараз він нам чудово став у пригоді для полегшення роботи у період пікових навантажень, обслуговування чартерних (розпочнемо через 2-3 тижні) та спеціальних рейсів, які виконуються малою бізнес-авіацією», – зазначила Генеральний директор ДП МА «Львів» ім. Данила Галицького Тетяна Романовська.

64746994 2413636098693098 4916862703441543168 nЗазначимо, що старий термінал зараз використовується для обслуговування спеціальних та ВІП-рейсів. Водночас він переобладнується для роботи з внутрішніми перевезеннями, перший з яких, власне, стартує з наступного понеділка. Також він буде залучений для чартерних рейсів, робота з якими розпочнеться через два-три тижні.

Рішення щодо використання приміщення старого терміналу було прийнято у зв’язку з перевантаженням зони прибуття нового терміналу у період пікового пасажиропотоку, який у літній сезон є фактично кожного дня з 11 до 17 години.

64713977 2413579712032070 6194024993307754496 nНа даний момент у терміналі «А» є лише дві стрічки для видачі багажу: по одній для міжнародних та внутрішніх рейсів. Таким чином, перемістивши частину пасажиропотоку у старий термінал, вдасться використати обидві з них для обслуговування міжнародного сполучення.

Окрім цього, вже розпочато роботу над запуском ще однієї багажної стрічки та збільшення довжини двох існуючих. Зараз розробки перебувають на стадії проектування та формування технічних завдань.

64618086 2413636038693104 6593658360032133120 n64871821 2413636048693103 8539343145723232256 n64517985 2413579685365406 1984462400434208768 n