1 9700000 443eenshot 1ЄБРР має зауваження, щодо звіту по першому етапу тендеру із впровадження «електронного квитка» у Львові. Над їх виправленням працюють.

Про це повідомив у відповіді на депутатське звернення однієї із фракцій Львівської міської ради заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий.

У «Львівавтодорі» зараз вносять корективи у звіт, щодо проведення першого етапу тендеру ЄБРР із впровадження в нашому місті автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті. Про це у відповіді на депутатський запит фракції «УКРОП» у Львівській міській раді повідомив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий. Цю відповідь на своїй сторінці в соціальній мережі «Фейсбук» опублікував лідер ГО «Варта 1» Ігор Зінкевич.

У відповідь на депутатське звернення йдеться про те, що тендерна процедура закупівлі послуг із впровадження системи «електронного квитка» стартувала іще 29 березня 2017 року, коли ЛКП «Львівавтодор» розмістило загальне повідомлення про закупівлю.

У травні 2017 року було оголошено етап попередньої кваліфікації, однак через відсутність консультантів, за поясненнями пана Білого, цей етап був призупинений і в подальшому його результати були враховані виключно для коригування тендерного завдання. (у минулому році керівник ЛКП «Львівавтодор» Роман Познанський повідомляв, що у першому етапі тендеру зголосилося брати участь 17 компаній із різних країн світу).

Відновлення тендерної процедури відбулося 16 листопада 2018 року (зауважимо, що приблизно в той час з посади в.о. директора «Львівавтодору» звільнився Роман Познанський) і було офіційно оголошено про початок першого етапу тендеру, на якому фірми мали подати на розгляд «Львівавтодору» технічні пропозиції. Термін подачі заявок був визначений до 15 січня 2019 року, однак його продовжили іще на місяць – до 12 лютого 2019 року.

В лютому 2019 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Виявилося, що в тендері бажають брати участь 6 компаній. Опрацювання їх технічних тендерних пропозицій тривало чотири місяці – до червня 2019 року. За результатами опрацювання у Европейський банк реконструкції та розвитку був направлений звіт.

Як повідомив Андрій Білий, зараз в ЛКП «Львівавтодор» разом із консультантом по проекту працюють на коректуванням звіту – банк має до нього низку зауважень. Відкоректований звіт мають знову направити на розгляд Европейського банку реконструкції та розвитку.

Не дивлячись на ці затримки, Андрій Білий заявляє, що процедура тендеру буде завершена у серпні цього року.

У своєму пості, щодо цієї відповіді, Ігор Зінкевич зазначає, що депутатський запит був скерований на ім’я заступника міського голови з питань розвитку Андрія Москаленка, який, як відомо, із 2016 року очолює робочу групу із впровадження «електронного квитка».

Депутат зазначає, що Андрій Білий надав відповідь далеко не на всі проблемні питання, які були підняті у зверненні. Зокрема не було повідомлено, скільки коштів із міського бюджету було витрачено на функціонування відділу автоматизованої оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор», а також про те, скільки уже вартувало «бронювання» кредиту ЄБРР.

Автор: Антон Лягушкін