1 0 cas599sovij apparatУ магазині техніки Фокстрот, що у Львові на вулиці Княгині Ольги, жінці у чек вписали додаткову покупку, якої вона не здійснювала.

Про це пише Марина Новікова у Фейсбуці, яка і стала жертвою такого шахрайства. З її слів, при покупці смартфону, якимось чином їй вписали ще і покупку антивірусної програми.

"Добили в чек до смартфона антивірусну програму за 299 гривень, я розраховувалася карткою, тому не помітила одразу, суму до оплати на касі назвали інакшу, ніж зняли з картки, повертати гроші адміністратори відмовилися. Оскільки мені стало погано просто на місці, я не змогла продовжити розборки, бо ризик втратити дитину гірший, ніж втрата трьохсот гривень", - пише вона.

Оновлено. У Фокстроті відреагували на скаргу жінки та запевнили, що п. Марина під час покупки зацікавилась налаштуванням додаткових сервісів у смартфоні і погодилась на придбання програмного забезпечення для блокування реклами.

"Нам прикро, що у пані Новікової Марії Віленівни склалась хибна думка про порушення її прав як споживача під час придбання обраного нею товару в мережі магазинів «Фокстрот».

Наша компанія діє виключно в рамках діючого законодавства України та керується законом про захист прав споживачів і іншими нормативними актами. Кожному клієнту надається професійна консультація про представлений асортимент товарів та діючі акції. Придбання додаткових сервісів (до прикладу, подарункового акційного програмного забезпечення) відбувається лише після інформування та з особистої згоди покупця.

Як свідчить відео, отримане з камер спостереження в зазначеному магазині Фокстрот (м.Львів), покупець зацікавилась налаштуванням додаткових сервісів у смартфоні і погодилась на придбання програмного забезпечення про блокування реклами. Жодних зауважень чи підґрунтя для протиріч з персоналом у клієнтки не було ні в день покупки, ні на наступний, коли вона приходила до магазину Фокстрот, щоб забрати інший товар.

Більше того, станом на сьогодні, 3 вересня, зі скаргами (усними чи письмовими) Новікова М.В. до магазину не зверталась.

Після вищезгаданої публікації фахівці клієнтської служби намагалися з’ясувати у покупця причини, які змусили її змінити власну думку щодо покупки. На даний момент клієнтка не виходить на зв’язок. Втім, ми будемо робити все необхідне, щоб зберегти прихильність пані Марини до компанії. Лояльність і любов наших покупців – це головні засади роботи мережі Фокстрот", - повідомили Форпосту представники Фокстроту.