574353475405843Депутат Львівської міськради Ігр Зінкевич просить Міністерство інфраструктури та Укртрансбезпеку перевірити львівський електротранспорт та його комунікації на відповідність нормам безпеки. За його словами, левова частка техніки ЛКП "Львівелектротрансу" давно застаріла та щодня становить загрозу для пасажирів.

"Ситуацію у ЛКП "Львівелектротранс" я вивчаю уже майже два роки. Для того, щоб отримати цілісну картину того, який насправді стан справ на підприємстві, я скеровував запити як до самого підприємства, так і до контролюючих інстанцій - Київської державної регіональної технічної інспекції міського електротранспорту, ГУ ДСНС у Львівській області, ГУ Держпраці у Львівській області та ін.

Отримана від цих органів інформація вражає: маємо жахливий стан контактних і кабельних мереж, проблеми із роботою тягових підстанцій, грубе нехтування заходами із пожежної безпеки, масові порушення законодавства про охорону праці. На все це іще й накладається грубе нехтування Управлінням транспорту вимог законодавства про призначення і звільнення керівників ЛКП "Львівелектротранс", адже керівники підприємства мають узгоджуватися у Міністерстві інфраструктури України

У своїх депутатських зверненнях до виконавчої влади Львова я неодноразово наголошував на необхідності проведення поточного ремонту трамвайної та тролейбусної інфраструктури, зокрема - трамвайної лінії по вулиці Княгині Ольги. Проте мер Львова і його оточення виявилося глухим до цих звернень.

Саме тому зараз звертаюся до Міністра інфраструктури України Владислава Криклія із проханням втрутитися у ситуацію, яка склалася. Відповідно до Закону України у Міністерства інфраструктури і Державної служби безпеки на транспорті ("Укртрансбезпеки") є низка важелів впливу як на керівництво "Львівелектротрансу", так і на керівництво міста. В першу чергу прошу пана Міністра організувати комплексну перевірку ЛКП "Львівелектротранс" фахівцями "Укртрансбезпеки" і за її наслідками видати приписи, обов'язкові до виконання.

Посадові особи "Укртрансбезпеки" мають право зупиняти експлуатацію об'єктів міського електротранспорту, які не відповідають вимогам законодавства та нормативно-правової документації. Потрібно розуміти, що експлуатація об'єктів міського електротранспорту із порушенннями рано чи пізно може привести до негативних наслідків, в тому числі - аварій із людськими жертвами", - пише Ігор Зінкевич.