1 0 mahinatsiyi 696x463Коли користувач спробував за допомогою QR-коду придбати квиток, з його рахунку випадково списали зайві кошти.

Про це повідомляє Гаряча лінія міста Львова, пише Дивись, Інфо.

1 0 57en8sh 9o7t5 51

Як повідомив користувач Сергій Скорін у дописі на Фейсбук, з рахунку було двічі списано кошти. При цьому користувач дійсно просканував QR-код, щоб придбати і закомпостувати квиток, однак замість одного квитка онлайн-сервіс видав два оплачених квитки.

Як повідомив оператор Гарячої лінії у відповідь на допис користувача, збій відбувся на серверній частині Приватбанку, всі невірні транзакції будуть повернуті коштом банку, для цього користувачу необхідно звернутись за номером 3700.