hospital 696x504Уповноваженій з прав людини в західних областях Світлані Семчишин відмовили у медичній допомозі у львівській лікарні швидкої допомоги. Про це заявила правозахисниця Галина Янко

"Ну що друзі, ми дожилися до того, що в лікарні швидкої допомоги у Львові щойно відмовилися надати допомогу і стабілізівути стан жінці, Уповноваженій з прав людини по Західних областях, яка звернулася як звичайна пересічна людина за медичною допомогою! Вона змушена була покинути цю лікарню, щоб не відключитися на коридорі. Сподіваюся, що Зуб і головний лікар до завтра напишуть заяву на звільнення", - пише Галина Янко.

Натомість заступниця головного лікаря лікарні Леся Кобецька переконує, що лікрка не відмовляла в наданні медичної допомоги жінці. Вона попросила пацієнтку зачекати, оскільки не бачила загрози її життю та у той час надавала допомогу хворому з інфарктом міокарда. 

"Дорогі друзі, я прошу у Вас підтримати лікарню швидкої медичної допомоги, бо не можна займатися наклепництвом та принижувати лікарів та працівників лікарні, яка приймає найважчих, я ще раз повторюю найважчих хворих міста Львова, Львівської області та інших областей. Лікарня ніколи нікому не відмовляла в наданні медичної допомоги. Лікарня, яка одна з перших приймала поранених з Майдану. Лікарня, яка надає в першу чергу медичну допомогу найважчим хворим, які є між життям і смертю. До нас звертаються поліцейські із затриманими особами та водіями на опосвідчення і вони чекають, бо розуміють що лікарі рятують чиєсь життя.

У цьому випадку я вірю лікарю, бо це лікар від Бога, це наша Соломія Юріївна, дивовижна лікар, це наше молоде найкраще покоління. І я хочу за неї заступитися, бо вона не відмовляла в наданні медичної допомоги!

Лікар попросила пацієнтку почекати, бо не бачила загрози життю "уповноваженій", в той час вона надавала допомогу хворому з інфарктом міокарда. Але пацієнтка не хотіла чекати, вона почала кричати і махати посвідченням, адже є свідки - медичний персонал та пацієнти. Так не можна себе вести, тим більш державному службовцю, який має бути прикладом для інших, не можна зловживати владою, яку тобі надано державою", - написала Леся Кобецька.

Натомість сама Світлана Семчишин каже, що чекала допомоги більше 40 хвилин, але їй у грубій формі лікарка сказала «заспокоїтись і замовкнути». Жінка переконує, що свого імені та посади у лікарні вона не озвучувала.

"Я дуже поважаю роботу лікарів, оскільки за тих обставин, в яких їм доводиться працювати - це фанати своєї роботи. Вчора після робочого дня, почуваючи себе дуже погано без жодних вагань, після розмови з сімейним лікарем та за певних показів поїхала в приймальне відділення лікарні швидкої допомоги, оскільки знала, що саме там є о такій годині потрібні спеціалісти! В реєстратурі мене скерували в 7-й кабінет. Я 10 хвилин простояла на коридорі біля кабінету, бачучи, що є люди і чекала своєї черги! Потім я звернулася до лікаря-інтерна і запитала, до кого можна звернутися за допомогою, може десь треба зареєструватися! Та сама дівчинка-інтерн мені міряла тиск тому, що бачила, що мені дуже погано. Потім я продовжувала чекати ще десь 30 хвилин, впродовж яких до мене ніхто не підійшов в кабінеті! Я спокійно вийшла в коридор і спробувала знайти інших лікарів. В реєстратурі мене знову скерували до того самого лікаря, відмовляючись називати прізвище!

Повернувшись в кабінеті знову, продовжувала чекати. Лікарі та медичний персонал жодним чином не реагували. Тому я зробила зауваження, чому впродовж стільки часу ніхто не підійде, не скерує кудись, хоч щось! Тому, що було достатньо і лікарів, і медичного персоналу! Я вкотре сказала, що мені дуже погано! Одна з лікарів, яка зайшла під час розмови почала кричати! У відповідь я сказала, невже потрібно бути з розбитою головою, чи лежачою, щоб тебе прийняли! Відповідь була вражаюча: "так".

Я зауважила, що в мене був на перший погляд здоровий товариш, який помер у молодому віці з інсультом! Та ж сама пані лікар, відповіла, ніякого у Вас інсульту не має, ви здорові не переживайте, навіть не глянувши на мене! В неприйнятному тоні сказала мені заспокоїтись і «замовкнути».

Правду пишуть ті самі лікарі, що в приймальні були інші пацієнти: лежачий хворий в іншому боксі, родич чи син, якого зробив також зауваження , коли його попросили купити якийсь тест, пацієнти, які в розмові сказали, що чекають уже дві з половиною години, щоб їх хтось оглянув, пацієнтка , яка попросила градусник , щоб поміряти температуру, і який дали його, повитиравши в рушник для рук біля умивальника! Почекавши ще п‘ять хвилин з іншими пацієнтами, дивлячись, як лікарі продовжують заповнювати документацію-покинула лікарню!

Ні моє імя, а тим більше посада не були озвучені мною в кабінеті лікарів та в присутності пацієнтів!", - розповіла пацієнтка Світлана Семчишин.

За словами заступниці головного лікаря Лесі Кобецької, щодоби лікарня приймає в середньому від 150 до 200 пацієнтів.

"Вчора ми прийняли 177 пацієнтів, сьогодні -146, кардіологічні відділення перевантаженні, бо вийшов із ладу ангіограф в Львівському обласному кардіологічному центрі, ми вже як тиждень приймаємо пацієнтів з гострими інфарктами з усієї області, проводимо коронарографії та стентування... Рятуємо життя!

Я звертаюся до людей, які критикують нашу нелегку, непросту, важку, виснажливу роботу, прийдіть до нас, ми вас запрошуємо!Поділіться з нами вашими баченнями як зробити краще на благо людей, дайте нам конструктивні поради...ми вас чекаємо!", - каже медик.