1 0 лаам
Фото ілюстративне
Три громадські організації у Львові отримали від міської ради фінансування на реалізацію своїх проектів. Загалом виділено майже 200 тис. грн, ідеї мають реалізувати до кінця року.

Одним із переможців є проект "Про що говорять вулиці Сихова?" від ГО "Кращий Сихів". Від міста цей проект отримав 80 тис. грн., пише "Zaxid.net".

Задумом ГО є намалювати мурали із зображенням видатних діячів з їхньою цитатою або короткою інформацією чи досягненнями. До прикладу, малюнок поета Антонича буде разом із його віршем. Власний витвір буде супроводжувати зображення скульптора Кавалерідзе, а цитата з твору чи фільму — письменника і режисера Довженка.

Анна Калаш з ГО "Кращий Сихів" розповіла, що планується нанести близько п’яти муралів із тими діячами, ім’я яких носить певна вулиця Сихова. Серед ідей — постаті Довженка, Антонича, Кос-Анатольського, Кавалерідзе, Стуса, Хоткевича. Якщо організаторам вдасться зекономити кошти, наприклад, на безкоштовній оренді риштування, арт-об’єктів буде більше.

Місця, на яких планують наносити мурали, мають бути прохідними, видними, щоб їх побачила якомога більша кількість людей.

"Ми хочемо малювати їх переважно на школах, щоб вони виконували освітню функцію для дітей. А також щоб мешканці задумувались, хто ця людина, на чию честь названа їхня вулиця", — розповіла Анна Калаш.

Малюнки виконає творча майстерня "Фарбований лис". Власне, їхній стріт-арт на Підзамчі надихнув ГО на таку ідею. Сихівські графіті також укладуть у туристичний маршрут районом.

Художники зможуть виконати малюнки за місяць, але приступлять до роботи після карантину. Зараз організатори ще розробляють дизайн муралів і погоджують місця їхнього нанесення. Мурали надрукують на листівках. А на сайті організації візуалізують їх у мапу з QR кодами.

Також майже 50 тис. грн від міськради отримає проект "100 єврейський адрес Львова" від Всеукраїнського єврейського благодійного фонду "Хесед-Ар’є". Планується доповнити існуючу карту з єврейськими місцями, розробити нові туристичні маршрути, аудіогіди, передбачена також екскурсія для нечуючих. Ця карта буде інтерактивна і друкована чотирма мовами — українською, польською, англійською, івритом.

Третім проектом, який отримав 70 тис. грн, є "Львівські лучники 2021" від громадської організації "Західноукраїнський медіа-центр "Нова журналістика". Його метою є промоція Львова як міста-претендента на проведення Всесвітнього конгресу World Archery 2021. Виконавці виготовлять проморолик, організують зустрічі, конференції.

"Всі три проекти вперше брали участь, і вони виграли. В нас була інноваційна складова, їх можуть використовувати як львів’яни, так і туристи. Проекти привертатимуть увагу до тих постатей, які народилися у Львові, працювали тут чи прославили Україну. Ці ідеї будуть актуальні не тільки на цей рік, а й житимуть надалі", — розповіла керівниця управління туризму Галина Гриник.

Усі три проекти мають реалізувати до кінця року.