4106f9e6dcdbb8526b56f7f38b2c8191Американська платформа з виклику автомобілів Uber працює в Україні і, зокрема, у Львові через компанію-посередника, яка зареєстрована у РФ і має зв’язок з сервісом Яндекс. Про це заявив голова Асоціації вільних профспілок автотранспортників України Андрій Корчинський, пише Zaxid.net

Крім «російського сліду» Uber, так звані онлайн-сервіси, які заполонили ринок таксі України, організували свою роботу дуже хитро, щоб максимально ухилятися від сплати податків. Відтак місцеві перевізники вважають, що водії онлайн-сервісів і ліцензовані львівські таксисти працюють не в рівних умовах.

За словами Андрія Корчинського, свого часу на львівський ринок таксі намагався агресивно зайти сервіс із виклику таксі Яндекс. Вартість поїздки стартувала з 20 грн. Для промоційної кампанії були залучені навіть автомобілі Teslа. Та після акцій протесту місцевих перевізників таксі, сервіс Яндекс офіційно перестав працювати у Львові. На сьогодні ж він відновив роботу вже під іншим брендом.

«У нас немає UBERа, у нас є UBERlin. Це російська компанія, яка поглинена Яндексом. Там 64% з 2017 року має Яндекс і тільки 34% має Uber. Здавалося б, львівські таксисти побороли російський Яндекс, але цей сервіс таки працює в нас. Вони працюють на одній платформі Яндекса», – пояснив голова Асоціації вільних профспілок автотранспортників України Андрій Корчинський.

Оновлено: Натомість, у компанії "Uber" кажуть, що "UBERlin" є лише одим із їх численних партнерів, а не власністю.

"Uber представлений в Україні ТзОВ “Убер Україна”, яке є дочірньою компанією Uber Technologies Inc. ТОВ “Убер Україна” зареєстроване в Україні та платить податки в Україні.

Компанія Uberlin, яку згадають у матеріалі, є одним з десятків партнерів Uber в Україні. Uber не є повним або частковим власником Uberlin.

Також хочу зазначити, що незважаючи на появу нових, популярних сервісів, таких як Uber, український сектор таксі та перевезень страждає від застарілого законодавства, надмірно обтяжливих ліцензійних зобов'язань, непрозорості і відсутності стандартів якості та безпеки.

Тому ми виступаємо за будь-які прогресивні зміни, що дають гнучкі економічні можливості, сприяють підвищенню якості обслуговування і створюють чітку основу для сучасної мобільності. З набуттям чинності реформи таксі, запропонованої Міністерством інфраструктури України, пасажири отримають вищі стандарти безпеки завдяки вимогам до перевірки минулого водіїв, технічним стандартам для автомобілів і обов'язковому страхуванню пасажира. Водночас сотні тисяч водіїв зможуть легально заробляти на життя, роблячи свій фінансовий внесок у суспільство", - пояснює Георгій Соколянський, Голова з розвитку Uber в Центральній і Східній Європі.

У міському управлінні транспорту кажуть, що від роботи онлайн-сервісів бюджет не отримує надходжень за двома пунктами. Це ліцензія на право перевезення пасажирів, яка коштує мінімальну заробітну плату (5 тис. грн) і є безтерміновою, а також – сплата податків.

«Міська скарбниця взагалі нічого не отримує на сьогоднішній день. Але вони користуються інфраструктурою (дорогами), а віддачі жодної немає», – наголосив заступник начальника управління транспорту міста Львова Олег Партика.