2012124Сьогодні під час пленарного засідання в.о. начальника управління соціального захисту ЛМР Ігор Кобрин пояснив, чому два місяці у квитанціях львів’ян, як і всіх українців, не було нарахування субсидій. Проте вже в цьому місяці відділи соціального захисту отримали необхідну інформацію, яку раніше не могла надати Фіскальна служба, і тому призначено субсидії: у квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за червень, які надійдуть мешканцям в липні, вже буде нарахування субсидії за травень-червень.

«На жаль, в нашій країні так відбувається, що в нас проблеми з субсидією починаються тоді, коли вносять зміни до законодавчих актів. Насправді, законодавчі акти дуже добре написані, але технічно не забезпечені. З травня цього року змінилося законодавство, мали бути по-новому нараховані всі субсидії, але податкова не забезпечила подання даних,  тому всі мешканці не тільки Львова, але й всієї України за два місяці не отримали субсидій. Крім того, було прописано так, що надавачі послуг мають подати інформацію про заборгованість. Тобто хто має заборгованість більше двох місяців, тому субсидія припиняється. Надавачі послуг такі дані подали, і відповідно субсидія була припинена», - пояснив в.о. начальника управління соціального захисту ЛМР Ігор Кобрин.

Загалом станом на 1 липня 2017 року житлову субсидію на наступний термін (з 01.05.2017 по 30.04.2018) призначено для 102 956 одержувачів у Львові.

Управління соціального захисту нагадує, що субсидія призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується: на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня; на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня. А щоб автоматично перепризначити субсидію, необхідна інформація про доходи мешканців за 4 квартали до моменту звернення.

За детальнішою інформацією щодо призначення субсидії можна звертатись до районних відділів соціального захисту м. Львова. Контактні телефони:   Галицький: тел.: 261-44-50; Личаківський: тел.: 235-71-62; Залізничний: тел.: 295-82-28; Франківський: тел.: 237-50-81; Шевченківський: тел.: 252-28-40; Сихівський: тел.: 254-64-80.

Прийом мешканців у «Єдиних приймальнях» проводиться у понеділок – з 13 до 19 год., з вівторка по четвер – з 8 до 19 год. Записатись на прийом в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті «Львів соціальний»: http://social.lviv.ua/