1 0 22308635 1936349766688075 7842639342086708821 nЗгадуючи ім`я відомої людини, у голові відразу виникають певні образи чи асоціації. Розглянемо два прості, але переконливі приклади особистого бренду, які сформувались ще десять років тому.

Стів Джобс

Генеральний директор найбільшої американської корпорації досягнув успіху не так через свій продукт, як через його презентацію. Можемо тільки здогадуватися, скільки піарників працювали над тим, щоб створити для Джобса образ друга перед публікою. А, можливо, бути максимально відкритим і товариським було його ідеєю. Тим не менш, щирі переживання Стіва, його власний досвід і роздуми, якими той ділився під час своїх виступів, підняли його особистий бренд настільки високо, що коли чоловік пішов з  посади СЕО Apple – акції компанії впали на 5%.

Вікторія Бекхем

Її успіх почався ще до одруження із Девідом. Те, як щиро вона ділилася своїми злетами і падіннями з аудиторією, зробили її іконою шоу-бізнесу тих часів. У 2004-му її першу партію джинсів по 300$ розкупили шалено швидко. І тут ім`я зіграло вирішальну роль, адже довіра = покупка.

Сьогодні не обов`язково винаходити новий неймовірний продукт, щоб сформувати сильний особистий бренд. Достатньо знати своє покликання і розуміти, що корисного я можу дати світові та які мої принципи.

Я переконалася у цьому на власному досвіді і вивела 5 головних порад для тих, хто хоче зробити себе брендом. Поїхали!

1. Я-концепція

Дайте відповідь собі на ключові питання: «Чому мені потрібно стати популярним брендом?», «Що я можу дати світові?», «Чи готовий я ділитись інформацією, якою володію?», «Чи готовий показати світові себе справжнього?». Без чіткого усвідомлення, хто ви і чому тут – нічого не вийде.

2. Наслідування генія не зробить з вас такого ж генія

Можна скільки завгодно намагатись скопіювати стиль Мерлін Монро, але другої такої голлівудської діви більше не буде. Хтось може підпалити гітару на сцені, але ця фішка вже давно асоціюється із Джимі Хендріксом. А місячна хода назавжди стала візитівкою Майкла Джексона.

3. Чорна маленька сукня

Людей-брендів завжди впізнають по їхніх особливостях: силует, манера розмови, цікава деталь образу, голос та інші риси. Профіль чоловіка в капелюсі з цигарою у роті асоціюється із Шерлоком Холмсом, светр у широку червоно-зелену смужку – із Фредді Крюгером, яблуко – зі Стівом Джобсом. Своя фішка буде відмінним способом запам’ятатися і виділитися.

4. Фокус

Занадто багато людей не сфокусовані, коли справа доходить до преси чи інтерв`ю на телебаченні. Вони намагаються бути «всім для всіх». Це велика помилка, оскільки стирає ваш справжній меседж і унікальність. Вирішіть, яка ваша ключова позиція і яке головне повідомлення, та дотримуйтеся цього.

5. Не вдавайте з себе експерта, а будьте ним

Експерт, який опирається на власний досвід і не боїться визнати, коли чогось не знає – швидко отримує довіру від аудиторії. До нього будуть прислухатися, адже думки таких людей – завжди найцінніші.

Окей, розібрались з тим, як створити сильний особистий бренд. Але що він дає?

Тут усе просто: популярність сприяє авторитету, корисним знайомствам, просуванню власного бізнесу, впізнаваності і впливу.

Де можна просувати свій особистий бренд?

Якщо плануєте знімати відео – переходьте у YouTube.

Якщо для вас найважливіше візуальний контент – відмінно підійде Instagram.

Якщо потрібно прицілитись на нові ринки, знайти партнерів навіть закордоном – реєструйтесь у LinkedIn.

Для поширення експертної думки і робочих буднів підійде Facebook.

Якщо є бажання вести авторський канал у месенджері – обирайте трендовий сьогодні Telegram.

Ви також можете вести дві-три соцмережі і наповнювати власний сайт, якщо інформації для цього вистачає.

Не забувайте про ЗМІ – вони сьогодні є невичерпним джерелом пошуку нової аудиторії. Заведіть контакти із журналістами і діліться тим, що може їх зацікавити. Виступайте у ролі експертів з актуальних тем вашої спеціалізації, таким чином знайомлячи з собою читачів плейсменту, де буде опублікований матеріал.

Пам'ятайте, життя – це не пошук себе. Це створення себе. Кожен уже народився брендом, залишилось тільки показати світові своє яблуко!

Меліса Садик, керівник діджитал-агентства «Краса»